Nu Online
Momenteel zijn er 116 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie trouwt ook op 24 mei 2008

  10-12-2007 16:05:48
Hey bruidjes,

Ik waag de sprong op 24 mei 2008 en vroeg mij af wie die dag hetzelfde geluk deelt.
Graag had ik even overlopen hoe jullie dag eruit zal zien en hoe ver jullie staan met alles.
Wij trouwen om 11.15u voor de wet en om 14.30 voor de kerk in Geluwe (W-Vl). 's avonds is het feest in Maelstede, Kuurne. Voor de rest een traditioneel huwelijk weliswaar met een speciale openingsdans.

Groetjes,
Saskia

Saskia
24-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1050


marjan
24-5-2008
 Meld misbruik10-12-2007 16:45:35

Hallo,

Wij trouwen ook op 24 mei, om 11u00 op het stadhuis in Antwerpen. In late namiddag dan eten met de familie in Hoge Rielen (Kasterlee) en een ceremonie die we zelf ineensteken. 's Avonds dan een folkbal en knalfuif met dessertenbuffet. Niet zo supertraditioneel bij ons dus. :-)

Groetjes
Marjan



Dany
24-5-2008
 Meld misbruik10-12-2007 18:04:09

Wij trouwen ook op 24 mei 2008... Half elf op het gemeenthuis en half twaalf voor de kerk... Tegen één uur hebben we een koffietafel met de naaste familie... En van half vier tot zes uur hebben we de receptie... Vanaf 18u verwachten we de avondgasten...



Joke

 Meld misbruik11-12-2007 7:46:48

Hi,

Wij trouwen op 24 mei 2008 om 11u30 in Oostkamp. We trouwen enkel voor de wet. In de late namiddag begint de receptie en 's avonds is er diner met dansfeest.
Volgende zaken staan al vast: gemeentehuis, feestzaal, dj, fotograaf... ik moet dringend op zoek naar bruidskledij...

Groeten,
Joke



Joke

 Meld misbruik11-12-2007 7:46:57

Hi,

Wij trouwen op 24 mei 2008 om 11u30 in Oostkamp. We trouwen enkel voor de wet. In de late namiddag begint de receptie en 's avonds is er diner met dansfeest.
Volgende zaken staan al vast: gemeentehuis, feestzaal, dj, fotograaf... ik moet dringend op zoek naar bruidskledij...

Groeten,
Joke



Céline
24-5-2008
 Meld misbruik11-12-2007 11:47:05

Dag Saskia

Jullie zijn dus de kapers op de kust voor de zaal ! grapje. wij trouwen ook op 24 mei en Maelstede was een van de opties maar helaas bezet die dag.
wij trouwen om 14 uur. Qua planning zit ik behoorlijk op schema (denk ik). Kleed is in de maak, kostuum voor bruidegom is gereserveerd, dj, auto's, fotograaf liggen vast. In januari hebben we afspraak bij de priester om het misboekje samen te stellen. En in de kerstvakantie wil ik de kleedjes voor de bruidsmeisjes kiezen.
Wij trouwen op 14 maart al voor de wet.

Succes !

Céline



Sophie
6-9-2008
 Meld misbruik11-12-2007 13:13:29

Dag Saskia,

Wij trouwen ook in Maelstede (september). Wat zijn jullie ervaring tot nog toe?

Groetjes
Sophie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...