Nu Online
Momenteel zijn er 19 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Den Hof - Zelzate

10-12-2007 15:17:44
Hey,

heeft iemand ervaring met "Den Hof" in Zelzate? Wij zijn naar deze zaal gaan kijken, maar we vrezen dat ze een beetje te klein is voor 150 personen. De eigenaar zegt dat het mogelijk is maar we hebben onze twijfels. Probleem is dat we dit een prachtige zaal vinden, vandaar dat ik op zoek ben naar reacties.
Heeft iemand daar ooit een feest gedaan / bijgewoond voor een 150 aantal personen? En wat waren jullie ervaringen (Schikking van de tafels/ grote dansvloer / bediening / eten / onthaal / stonden er tafels op het terras...)?

Alvast ongelooflijk bedankt voor jullie reacties!

Groetjes,
Karolien
23/5/2009

Karolien
23-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 307

Patricia

Meld misbruik11-12-2007 16:52:16

Wij gaan daar op 01/08/2008 ons feest geven en zien er erg naar uit, alleen gaan wij met heel veel minder mensen zijn.

Ik heb wel een vriendin die daar gevierd heeft voor haar trouw en die waren met een stuk meer. Heb haar es gevraagd hoe ze het vond en met hoeveel ze waren.
Weet iig dat ze daar heel tevreden waren, daarom doen wij ons feest daar trouwens ook.

Zo'n mooie zaal!

Groetjes en ik laat iets weten van zodra ik nieuws heb...
Patricia

Patricia

Meld misbruik12-12-2007 7:58:18

Vriendin heeft mij laten weten dat ze met 140 waren. De zaal stond dus vol tafels, de dansvloer was dan op het overdekte terras (kan worden omgeven met een doorzichtig soort van zeil, zodat het niet koud is 's avonds, heb dat "zeil" gezien en het is niet lelijk of zo, zeker niet storend vond ik).
Er waren geen klachten over veel volk of zo, iedereen vond het heel goed.

Groetjes
Patricia
01/08/2008

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik16-12-2007 21:47:20

Hey bedankt voor jullie reactie.

Wij hebben uiteindelijk toch voor Huyze De Baere in Maldegem gekozen.

We hadden zaterdag een afspraak in Den Hof, om het onze ouders eens te tonen; Er was echter niemand aanwezig (wij gaan ervan uit dat het een of ander misverstand waarschijnlijk), maar toch hechten we er veel belang aan. We hadden immers telefonisch verwittigd dat we kwamen zaterdag, en dat was geen probleem.... We hebben naar de eigenaars gebeld, maar die maakten geen aanstalten om naar hun zaak te komen... We moesten maar rond 15u terug komen. Dat was echter onmogelijk voor ons. En we vonden het nogal boertig van hen! Soit, als je tussen twee zalen heel erg twijfelt, dan geeft zoiets de finale doorslag. Ook voor onze ouders.

Dit gaat waarschijnlijk om een misverstand, en het is een feit dat den Hof een prachtige zaal, maar toch kwam ons dit heel onprofessioneel over.

Groetjes,
Karolien.
23/5/2009

Patricia

Meld misbruik17-12-2007 13:13:22

Karolien

Wat jammer dat je dit moet tegenkomen. Dat zou voor mij ook de doorslag geven hoor!
Ik verschiet hier wel van, bij alle afspraken ed zijn ze steeds heel correct geweest bij ons.

Ik weet wel dat ze op zaterdag bijna heel de dag gesloten zijn, enkel 's avonds zijn ze open. Vandaar wrs dat er niemand was.
Het zal inderdaad om een misverstand gegaan zijn, maar wel jammer.

Groetjes
Patricia
01/08/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...