Terug naar overzicht
Hallo Mieke,Zelf heb ik jarenlang een bril gedragen, maar twee jaar geleden ben ik naar lenzen overgeschakeld. Nu draag ik mijn bril enkel nog 's avonds. Als je vriend je met je lenzen verkiest, zou ik dat aandoen. Denk misschien ook aan een weerkaatsing van een flash in je brilglazen. Het zou dan kunnen dat enkele foto's ietwat "mislukt" zijn. Maar bovenal: doe waar jij je goed bij voelt en denk niet aan wat de anderen zullen denken...Groetjes,Ingrid
hei mieke,Ik heb ook een bril. Heb vroeger ook lenzen gedragen, maar da's al lang geleden. In de winkel waar ik m'n kleed ga kopen, zeiden ze dat ik best een andere bril op doe of lenzen aandoe, want mijn huidige bril "vreet mijn gezicht een beetje op".Ik ga eens verder uitkijken naar een nieuwe bril (was daar toch aan toe); mensen kennen mij nu eenmaal zo (draag nooit meer lenzen).Je moet zien wat je het makkelijkste vindt en wat je vindt dat best past bij de rest van je outfit. Lenzen laten je gezicht zoals het is, maar hebben toch als nadeel dat het vermoeiend kan zijn voor je ogen, zeker later op de avond.Hoop dat dit je wat verder helpt in je afweging... Misschien moet je het ook eens bekijken met je kleed en andere accesoires aan?groetjesLiesbet
Je dient met 2 factoren rekening te houden ... enerzijds het feit dat je je op jouw dag super voelt en anderzijds de je man een echt wooooooow effect heeft bij je aanblik! Kiezen maar! Gewoon je gevoel volgen!! GroetjesJoyce
Hallo Mieke,Ten eerste als jij je soms ergert aan die bril zou ik hem niet opdoen, want het moet toch voor jou een fijn en niet te vergeten dag worden. Je wil je dan zeker niet ergeren aan zoiets.Ten tweede hou er ook rekening mee dat je met bril meer moet schminken dan zonder aan je ogen anders komt het niet zo goed uit.Groetjes,Lien
Hallo Mieke,Ik zelf draag ook een bril. Af en toe denk ik erover om lenzen te gaan dragen, maar ik vind mezelf niet zo mooi zonder bril. Ik trouw volgend jaar juni en ge tegen die tijd een nieuwe bril kopen. Mijn vriend ziet me trouwens ook graag met bril. Uiteindelijk moet je doen waar jij je het beste bij voelt.
HoiIk heb voor mijn laseroperatie jarenlang lenzen gedragen omdat ik die bril echt haatte!Maar ik wil gewoon opmerken dat het kan zijn dat die lenzen enorm kunnen gaan irriteren, of misschien verliest tijdens een emotioneel moment, omdat je niet gewend bent ze te dragen. Ik had nl. last van droge ogen als ik ze te lang inhad...maar ik ben al lang blij dat ik van die problemen verlost ben!Misschien kan je ook een laseroperatie overwegen (als je budget dit kan dragen), want dat is het beste geld dat ik ooit heb gespendeerd! Echt waar!Groetjes,An
Absoluut lenzen. Mijn vriendin droeg haar bril op haar trouwdag en in combinatie met een wit kleed en mooi kapsel is dat echt niet mooi.