Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Regio Sint Truiden

  10-12-2007 10:04:33
Hallo, wij trouwen op 25/10/2008 en zijn nog op zoek naar een goede zanger/zangeres voor onze viering. Mijn vriend heeft zelf een zeer muzikaal gehoor en is dus zeer kritisch, daarom dat we het niet aan vrienden vragen of zo. Bedankt!

Katelijn
15-10-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 992


Lien
16-2-2008
 Meld misbruik10-12-2007 11:04:09

Ik kan Koen & David zeker aanraden. Je kan hen terugvinden op www.davidenkoen.net . Ze doen dit al jaren in gans België, dus aan ervaring geen gebrek. Aangezien Koen ook onze mis zingt zijn wij alvast overtuigd van zijn muzikale kwaliteiten. Koen speelt ook begeleidend gitaar en David is een fantastische pianist. Hun repartoire is uitgebreid maar ze staan zeker open voor persoonlijke suggesties. Succes!
Lien
16.02.2008



kyra
5-7-2008
 Meld misbruik10-12-2007 13:28:05

Hey,
Ik weet niet nr welk genre jullie op zoek zijn. Ik ben zelf zangeres en zing klassiek, musical en lichte pop. Als begelediing kan harp en viool of piano.
Meer info 0486/05.55.45

groetjes
Kyra
5/7/2008



Els
1-8-2008
 Meld misbruik10-12-2007 22:46:22

hallo voor in de mis hebben wij tabita (heeft meegedaan met idool) gevraagd. zingt heel mooi heeft ook vele liedjes waar je kunt uitkiezen en helpt ook met te keuze ervan. en de prijs valt ook goed mee


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...