Nu Online
Momenteel zijn er 46 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

La Ramee

10-12-2007 9:04:59
hoi Iedereen,

Heeft iemand reeds ervaring met La Ramee bij Jodogne? Wij zijn dit weekend gaan kijken en zijn er helemaal gek van! Het enige probleem is de ligging, het is nl nogal ver. Wat ik me ook afvroeg; is het niet storend dat de zaal in twee opgesplitst is? Het "eetgedeelte" en het "dansgedeelte" is wat gescheiden.

Bedankt!

Groetjes,
Marjolein

Marjolein
27-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 329

Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik10-12-2007 12:58:23

wij zijn daar vorig jaar naar een trouw geweest en was echt wel mooie locatie. voor ons was het een 20min rijden dus dat viel goed mee.

de splitsing van de zalen is juist heel goed meegevallen, inderdaad het ene voor te eten en het andere voor te dansen.

wij waren gevraagd voor het dansfeest en kwamen dus binnen wanneer de anderen nog aan het eten waren. we werden ontvangen in de andere zaal waar boven tafels stonden en we kregen iets om te drinken.

voor de mensen die gegeten hadden was het eigenlijk plezant om te veranderen van zaal, luchtiger,...

dus ik zou ervoor gaan

groetjes

Mieke
22/09/07

veronique
13-9-2008
 Meld misbruik11-12-2007 0:12:45

Hoi Marjolein!
Ik heb hetzelfde! Na Jodogne leek niks nog goed genoeg, maar 't is ver hé... mijn familie zou meer dan een uur moeten rijden en ze kunnen ook niet allemaal op hotel daar...
Greets, Véro

Johan

Meld misbruik12-12-2007 7:57:51

hebben in La Raméé reeds een viering mogen voorgaan in de tuin aldaar; heel mooi!
goedeherder.be

Johan

Meld misbruik12-12-2007 7:58:06

hebben in La Raméé reeds een viering mogen voorgaan in de tuin aldaar; heel mooi!
goedeherder.be

Marjolein
27-6-2008
 Meld misbruik12-12-2007 8:37:20

Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat het toch La Ramee zal worden. Ik ben echt verliefd op de zaal...
Het is ver (45 min voor mijn familie en 11u15min voor Nicky zijn familie)maar ik hoop dat de mensen die echt willen komen dat ook zullen doen, ongeacht hoe ver het is.
Groetjes,
Marjolein

kelly
24-5-2008
 Meld misbruik13-12-2007 19:44:54

Wij hebben ook voor la ramee gekozen net omdat het een prachtige lokatie is.
En dan maakt het ook niet uit hoe alles er gaat. De omgeving is gewoon prachtig.
Wanneer trouw je?

kelly
24-5-2008
 Meld misbruik13-12-2007 19:45:08

Wij hebben ook voor la ramee gekozen net omdat het een prachtige lokatie is.
En dan maakt het ook niet uit hoe alles er gaat. De omgeving is gewoon prachtig.
Wanneer trouw je?

Marjolein
27-6-2008
 Meld misbruik14-12-2007 8:39:10

We hebben een optie op vrijdag 27/06. Ik ga deze vandaag bevestigen!
Nogmaals bedankt voor jullie berichtjes, nu ben ik helemaal zeker dat dit mijn droomlocatie is!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...