Nu Online
Momenteel zijn er 18 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kerkelijke inzegening

8-12-2007 16:03:23
Hallo iedereen,
Heeft er iemand al ervaring met een kerkelijke inzegening van het huwelijk? Wat bedoel ik daarmee? Mijn toekomstige is al eens getrouwd geweest voor de kerk. Maar omdat het voor mij de eerste (en laatste) maal is wil ik toch een inzegening voor de kerk. Heeft daar iemand een soortgelijke ervaring in?
Groetjes
Ketty

Ketty
14-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 935

Joke
19-4-2008
 Meld misbruik10-12-2007 8:43:25

Als je man al een keer voor de kerk getrouwd is, kan hij dat niet nogmaals doen, dus een kerkelijke viering zal er voor jullie niet in zitten, vrees ik. Je kan wel beroep doen op alternatieve organisaties, waarover je op deze site zeker meer kan vinden.

Johan

Meld misbruik12-12-2007 8:02:56

Dag Ketty,
wij doen geregeld vieringen van vroeger-reeds-gehuwde mensen. Natuurlijk kan ik hier niet de volledige uitleg doen; maar voor meer info .. neem gerust eens contact.
goedeherder.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...