Nu Online
Momenteel zijn er 188 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal Braemhof

  8-12-2007 14:12:31
Hoi iedereen,

heeft er iemand ervaring met het Braemhof in Gentbrugge? Graag zowel posititeve als negatieve reacties.

Alvast bedankt, groetjes
Julie

Julie
22-11-2008
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1908


Ketty
14-6-2008
 Meld misbruik8-12-2007 15:43:23

Hallo Julie,

Wij trouwen volgend jaar op 28 juni 2008. En ja, wij zijn ook gaan kijken naar het Braemhof in Gentbrugge. Het is een heel sfeervolle locatie. Als je gaat om gewoon maar informatie te vragen in verband met een huwelijksfeest krijg je al onmiddellijk een volledige kaart mee met de verschillende menu's aan de verschillende prijzen.
De feestzalen zijn sober maar heel stijlvol, vind ik persoonlijk.
Hopelijk heb je hier al een beetje een antwoord op je vragen rond het Braemhof.
Groetjes,
Ketty (nog 203 dagen te gaan!)



Ketty
14-6-2008
 Meld misbruik8-12-2007 15:43:31

Hallo Julie,

Wij trouwen volgend jaar op 28 juni 2008. En ja, wij zijn ook gaan kijken naar het Braemhof in Gentbrugge. Het is een heel sfeervolle locatie. Als je gaat om gewoon maar informatie te vragen in verband met een huwelijksfeest krijg je al onmiddellijk een volledige kaart mee met de verschillende menu's aan de verschillende prijzen.
De feestzalen zijn sober maar heel stijlvol, vind ik persoonlijk.
Hopelijk heb je hier al een beetje een antwoord op je vragen rond het Braemhof.
Groetjes,
Ketty (nog 203 dagen te gaan!)



Erika
27-9-2008
 Meld misbruik10-12-2007 16:47:09

Hallo Julie,

wij trouwen volgend jaar op 27/09/08 en houden ons feest in Braemhof. Het onthaal en de professionaliteit hebben bij ons de doorslag gegeven. Daarenboven hebben we ook al uit verschillende betrouwbare bronnen vernomen dat het eten er heel lekker is. Wij hopen dat het in ieder geval een onvergetelijke dag wordt...

Erika



purdey
28-6-2008
 Meld misbruik12-12-2007 9:37:13

He dag julie,
Ik ben vorig jaar naar een trouwfeest geweest in het braemhof, en het was er zeer lekker. Bovendien werkt sinds een jaar mijn pa zijn vriend daar als kok en dat is een hele goede, dus ge hoeft u geen zorgen te maken qua eten. (als hij er dan nog werkt he) :-) tis zeker de moeite het braemhof.
Ah kdacht juist wel aan 1 ding toen we naar dat trouwfeest gingen van mijn vriendin was er daar op tzelfde moment ook nog een trouwfeest aan de gang, en wij waren wel beland op de verkeerde receptie, maar dat was maar een klein detail.
groetjes purdey
Bij nog vragen mag je me gerust mailen
purdeyspeeckaert@hotmail.com



purdey
28-6-2008
 Meld misbruik12-12-2007 9:37:26

He dag julie,
Ik ben vorig jaar naar een trouwfeest geweest in het braemhof, en het was er zeer lekker. Bovendien werkt sinds een jaar mijn pa zijn vriend daar als kok en dat is een hele goede, dus ge hoeft u geen zorgen te maken qua eten. (als hij er dan nog werkt he) :-) tis zeker de moeite het braemhof.
Ah kdacht juist wel aan 1 ding toen we naar dat trouwfeest gingen van mijn vriendin was er daar op tzelfde moment ook nog een trouwfeest aan de gang, en wij waren wel beland op de verkeerde receptie, maar dat was maar een klein detail.
groetjes purdey
Bij nog vragen mag je me gerust mailen
purdeyspeeckaert@hotmail.com



purdey
28-6-2008
 Meld misbruik12-12-2007 9:37:39

He dag julie,
Ik ben vorig jaar naar een trouwfeest geweest in het braemhof, en het was er zeer lekker. Bovendien werkt sinds een jaar mijn pa zijn vriend daar als kok en dat is een hele goede, dus ge hoeft u geen zorgen te maken qua eten. (als hij er dan nog werkt he) :-) tis zeker de moeite het braemhof.
Ah kdacht juist wel aan 1 ding toen we naar dat trouwfeest gingen van mijn vriendin was er daar op tzelfde moment ook nog een trouwfeest aan de gang, en wij waren wel beland op de verkeerde receptie, maar dat was maar een klein detail.
groetjes purdey
Bij nog vragen mag je me gerust mailen
purdeyspeeckaert@hotmail.com



Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik13-12-2007 11:30:52

Hey Julie,

bij ons stond het Braemhof ook op ons lijstje van mogelijke zalen, maar wij hebben het geschrapt omdat er geen parking is aan de zaal. En dat vonden wij een zwaar negatief punt. Daardoor is de zaal bij ons van de lijst geschrapt.
Wij zijn niet binnen geweest, dus ik kan niets zeggen over het onthaal, professionaliteit, en kwaliteit van het eten.
Wij hadden een aantal minum vereisten voor een zaal, en een parking was er 1'tje van. Een mens moet ergens op selecteren ;-)

Groetjes,
Karolien.



Veroniek

 Meld misbruik15-12-2007 19:34:00

Hoi

Hier iemand met enkel negatieve ervaringen!

1 Er is idd geen parkeergelegenheid en het is héél moeilijk om een plaatsje te vinden als er veel volk komt.

2 Men is helemaal niet vriendleijk! Wij zijn geweest en we hadden geen plaats om te zitten! We mochten ons dessert al rechtstaand eten... Ik was juist uit de gips en liep nog met krukken. Er was een ober tegen mijn voet gelopen en begon mijn huid vol te schelden omdat ik in zijn weg stond... We gingen dan buiten op het terras zitten omdat we daar plaats hadden, maar daar werden we niet bediend! Als we drank wouden moesten we naar binnen en binnen drinken! Dus ik raad dit zeker niet aan...

Toch nog succes met je keuze, want met de zaal staat en valt alles! Als je twijfelt, moet je goed nagaan wat jullie beiden belangrijk vinden en wat de doorslag heeft!

Groetjes
Veroniek
getrouwd op 20 07 2007
http://huwelijksfoto.net/vl/


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info