Terug naar overzicht
Hey Sophie,Wij hebben voorlopig dit idee: Doorschijnende balletjes (een beetje als kerstballetjes te koop bij Ava - ongeveer 50 à 70 cent per stuk denk ik) die we gaan vullen met hartsnoepjes. Daarna binden we er een strikje aan met een kaartje met onze namen en de datum van ons huwelijk.Ik denk dat dit misschien niet het goedkoopste aandenken is, maar ook niet duur denk ik.Veel succes nog!Groetjes,Laurie
Hallo, Mijn schoonzus had gewoon heel simpel wierookstokje bij de wereldwinkel gekocht en daar een kaartje aangehangen.Ze had ze voor minder dan 0.50/ stuk.Zo is er vanalles wat je kan doen...Bij de ava heb je zo van die mini doosjes voor 1 of 2 pralines in te stoppen.Stop het vol met bv hartjessnoepjes en een mmoi strikje errond, en je hebt weer iets wat heel goedkoop is maar toch nog tof.Of neem een pen, of een theezakje of een koffiepad (en schrijf er dan bij: kom nog eens op de koffie)Het is maar wat je zelf wilt nemen he ;-)Je kan van veel dingen een bedankje maken...Ik hoop dat je nu wat meer ideetjes hebt.Groetjes, els14/07/2007
Wij gaan waarschijnlijk een zakje nemen waar op de ene kant onze namen en trouwdatum staat en op de andere kant staat de menu. Daarin stoppen we dan een zeepje in de vorm van een hart. Zo hebben we bedankje en menukaart in één.
Hallo,Ik heb enkele leuke ideetjes gevonden op deze Nederlandse site: www.sparkofhonour.com Het hangt er natuurlijk vanaf wat je budget is, maar je kan hier misschien ideetjes opdoen en het dan zelf maken.Succes!Vanessa
In Ikea kan je nu hartvormige koekjes kopen met een gat in, voor in de kerstboom te hangen. Hier een mooi lint door, in suiker een boodschap erop, en een grote boom of takkenbundel waar al deze koekjes dan aanhangen. Op deze manier vermijd je ook dat de mensen achteraf met "rommel" zitten die ze toch niet willen weggooien want dat komt van nen trouw ...
Hoi!ga eens kijken op volgende site:www.geluk.com/trouwbedankjes Wij hebben er de wijnset (kurkentrekker en wijnstop) besteld (we hadden wel een beperkt aantal gasten. Ze zijn zeer correct qua betaling en levering!succes, groetjes Miranda