Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

muziek in de mis

  13-2-2003 21:35:55
wij zijn op zoek naar muziek in de kerk. we dachten eerst aan mooie cds maar we vrezen dat dit niet zo goed klinkt in de kerk
suggesties?

Marie-Claire
6-9-2003
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1664


Ellen
30-12-1899
 Meld misbruik19-2-2003 11:18:15

Ik vind het altijd fantastisch als er life muziek is in de mis. Ik ben zelf muzikante en er zijn natuurlijk een hele hoop vrienden en vriendinnen die graag in onze mis willen spelen. Meestal zijn life muzikanten echt wel betaalbaar! En je krijgt er een heel andere sfeer door!
Succes ermee hoor!!



katrien
7-5-2004
 Meld misbruik23-2-2003 8:57:43

dag Marie-Claire,

Als je cd's wilt gebruiken in de kerk dat kan. het klinkt inderdaad wel anders. Zorg gewoon dat het liedjes zijn met mooie teksten en veel melodie. probeer zo weinig mogelijk beat te hebben in je liedjes. Ooit heb ik cd's moeten laten afspelen in de kerk voor een huwelijk van mijn zus.Dit klonk echter wel goed. Wat ook een rol speelt is de grootte van de kerk. kleine kerk is aangenamer.
nog veel plezier peter



Linda
30-8-2003
 Meld misbruik11-3-2003 8:19:10

Hallo,
Wij hebben contact opgenomen met het koor "Portie gemengd" en waren vrijwel direct overtuigd toen we een repetitie van hen meegemaakt hadden.



WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik26-1-2012 15:28:55

Muziektracks best niet volledig uitdraaien, kan soms vervelend zijn, grtz
<a href=http://www.discovideo.be>dj videograaf</a>


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...