Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DJ met goede muziek

  5-11-2004 14:11:02
Hoi,

eindelijk hebben we een geschikte trouwzaal kunnen vastleggen en dan nog pal in de zomer (20 augustus!)

nu zijn we op zoek naar een goede DJ en hiermee bedoelen we iemand die geen plop - macarena en andere toestanden draait, die niet teveel praat tussen de nummers en die wat alternatievere muziek durft draaien (stubru stuff - 70/80/90). De DJ die we zoeken, komt best uit West-Vlaanderen. Wie kan ons helpen?

Jan

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1235


inga
4-3-2005
 Meld misbruik5-11-2004 15:45:53

hallo
neem eens contact op met jan pyck.wij hebben deze dj voor ons huwelijk op 4 maart 20050 genomen ook aangezegt door iemand.hij is begonnen in de jaren 80 in dicotheken.
w.w.w.djs-ontheroad.be

groetjes



Evelien

 Meld misbruik14-11-2004 10:39:34

DJ infinty, draait wathever je wilt!!

www.infinity.be



katleen

 Meld misbruik17-11-2004 20:00:26

Wij boekten "Partysound"op aanraden van familie.Hij komt een beetje overal en de prijs viel zeker mee.Wij zijn er gerust in dat het zal lukken op ons feest.
succes in het zoeken.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...