Nu Online
Momenteel zijn er 32 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

locatie fotoreportage regio zedelgem - torhout

  6-12-2007 22:47:58
Op 2 februari trouwen we in Aartrijke. Het feest gaat door in Torhout.
Onze fotograaf ligt (gelukkig) ondertussen vast. Er is echter één nadeel: hij is niet thuis in West-Vlaanderen en vraagt ons dus om suggesties voor locatie fotoreportage: buiten en binnen (Belgisch winterweer...)
Kan iemand ons helpen aan mooie/leuke/grappige/"lelijke"/oude/originele/industriële/speelse/theatrale/... ideeën?

alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!!

axel & veronique



ps minder dan twee maand: nu begint het echt te kriebelen van binnen: tips om koelbloedig te blijven (ook op het werk) zijn eveneens welkom ;-)

Veronique
2-2-2008
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1029


Stefanie

 Meld misbruik7-12-2007 14:36:31

wij trouwen in juli 2008 in Veldegem. Bij slecht weer gaan wij normaal foto's nemen in Loppem.
Klokhof, oude schuren met een grote metalen trap in, echt mooi! ook het kasteel aan doolhof in Loppem kan mooie resultaten opleveren!
Veel succes!



evelyne
20-12-2008
 Meld misbruik8-12-2007 20:11:46

Ben benieuwd waar jullie je feest geven in Torhout..


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...