Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis Malediven

  6-12-2007 20:15:33
Hello hello,

Wij trouwen op 14/06/2008 en zijn momenteel onze huwelijksreis aan t plannen. We zouden graag naar de Malediven gaan, maar twijfelen omdat we niet zeker zijn van het weer in de maand juni.
Zijn er onder jullie al naar de Malediven geweest? Hebben jullie bepaalde tips waar we zeker op moeten letten als we een hotel kiezen en hoe was het weer bij jullie?

Bedankt!!
Groetjes

Liesbet
14-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 954


Sofie
14-6-2008
 Meld misbruik7-12-2007 15:02:14

Beste Liesbet,

Wij trouwen ook op 14/06/2008 en hebben onze huwelijksreis verleden week vastgelegd: 2 weken Mexico in een luxe resort. En in Mexico is het dan ook regenseizoen maar ik ben wel zeker dat het een supervakantie zal worden.
hoop dat je vindt wat je wil. nog succes

groetjes,

Sofie




kim
26-4-2008
 Meld misbruik9-12-2007 12:00:19

Heej Sofie,

Zou ik even mogen vragen in welk hotel jullie gaan? Wij gaan ook naar Mexico, waarschijnlijk het Riu palace riviera maya hotel.
Wij dachten ook eerst naar de Malediven te gaan, maar dat bleek toch iets te duur. De reis op zich valt mee, maar het leven daar is erg duur...

Succes met je planning!

Groetjes KIM



Sofie
14-6-2008
 Meld misbruik10-12-2007 10:26:30

Kim,

wij gaan naar hotel Paradisius Riviera Cancun maar mijn tante is al naar de riu Palace geweest en zij zegt dat het een paradijs is

groetjes,

sofie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums