Terug naar overzicht
Kunnen wij uw helpen met onze digitale gastenboek?mvg,www.mediacarservice.be
Ik zou dat ook graag doen, maar heb geen idee wat het kost. Waar liggen de prijzen rond?
Hallo Romina,Wij hebben de praatpaal geboekt voor ons huwelijk in mei. We betalen 350 euro (we zijn van West-Vlaanderen, dit scheelt per regio voor het vervoer). Van die babbelbox had ik nog nooit gehoord. De eerste contacten met de firma van de praatpaal verliepen zeer goed.GroetjesSofie
Hallo Romina,De huurprijs voor DE PRAATPAAL bedraagt 350 euro, inclusief transportkosten voor West-Vlaanderen. Voor de provincie Limburg moet ik helaas een transporttoeslag van 75 euro voor rekenen...Maar wat krijgen jullie daar allemaal voor? Vooreerst stellen we samen een 25-tal vragen op en druk ik die af op fiches die tijdens jullie feest in DE PRAATPAAL komen en af en toe vervangen worden. Ik kom DE PRAATPAAL op een afgesproken tijdstip installeren in jullie feestzaal, plaats mooie kaartjes op de tafels om jullie gasten te informeren en breng de DJ op de hoogte. De volgende morgen pik ik DE PRAATPAAL terug op en maximaal 8 weken later bezorg ik jullie 3DVD's met DE PRAATPAAL-montage. Die DVD's duren meestal tussen 45min en 1uur, allemaal leuke reacties van vrienden en familie.Ik hoop dat DE PRAATPAAL de originele toets op jullie huwelijksfeest mag betekenen.Vriendelijke groetjes,Joost Denolfwww.depraatpaal.be