Nu Online
Momenteel zijn er 211 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

video-service

  5-12-2007 15:43:12
Hallo

Wij hebben contact gehad met video-service uit Lommel om onze trouw te komen filmen. Heeft iemand deze video-service al laten filmen en is dit mee gevallen?

Groeten
Ellen

Ellen
12-4-2008
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 534


Katrien
28-6-2008
 Meld misbruik5-12-2007 21:06:34

Dag Ellen,

Wij hebben hem voor foto's genomen. Heel vriendelijke persoon, down to earth. Hijzelf kan onze foto's niet trekken, maar wel één van de fotografen die voor hem werkt. Hij is helemaal ons ding. Wij willen abstractere, digitale foto's en ik voel dat dit in orde gaat komen!



Rik

 Meld misbruik5-12-2007 22:20:50

Video-service, openingsdans op scherm, all-in formule, constant videoclips op scherm tijdens jullie feest, en nog veel meer, ga naar www.discovideo.be
grtz



Hilde
14-3-2008
 Meld misbruik6-12-2007 12:08:59

Wij hebben ook voor de fotoreportage gekozen. Eerste gesprek was inderdaad heel positief. nu maar hopen op goed weer.

Hilde



evy
1-3-2009
 Meld misbruik6-12-2007 12:57:16

Wij hebben hen voor fotografie en videografie. Hij filmt en zij neemt de foto's. Ze zijn volledig op elkaar afgestemd. Heb daar zowat alle boeken doorbladert en heb een dvd van hen gezien. Ziet er allemaal picobello uit!



Gitte
16-8-2008
 Meld misbruik6-12-2007 20:46:40

Hey Evy,

Eerst en vooral : wij hebben deze videograaf ook genomen om te komen filmen.
Waarom : Ze zijn ook geweest op de bruiloft van mijn beste vriendin.
Ik heb ze aan het werk gezien en achteraf het resultaat gezien : PRACHTIG!
Heel vlot persoon achter de camera, lief, vriendelijk en je merkt maar amper dat deze staat te filmen en TOCH staat alles op de film.
Daarom heb ik ze ook direct opgebeld voor onze trouw te komen filmen! Wij zijn heel enthousiast over hun werk.
Succes met je beslissing!

Vele groetjes,
Gitte



evy
1-3-2009
 Meld misbruik6-12-2007 23:13:25

Blij dit te lezen Gitte.


Wij hebben Guy ontmoet op de huwelijksbeurs in Geel. Heel sociale man, dat klikte direct. Afspraak gemaakt en hij kwam thuis om de uitleg over videografie te doen. We hadden al een optie op een fotograaf, die zou 2 dagen vroeger komen. Nu ja, zou, want die kwam niet opdagen... Dus contact opgenomen met Guy en we mochten op 1 november(!) langskomen om albums te bekijken en voor de uitleg. En nu hebben we hen dus ook genomen als fotograaf. Dat klikte zo goed, dat kan niet mislopen :) Het materiaal dat wij zagen was ook toppie!

Groetjes,
Evy




koen
30-8-2008
 Meld misbruik6-1-2008 23:21:43

Ook wij hebben hen geboekt, maar dan als fotograaf. Ook ons contact met hem verliep heel vlot. De foto's die we gezien hadden, stonden ons direct aan. Grote voordeel is dat je de foto's eveneens op dvd meekrijgt. Dat was voor ons een vereiste waardoor al vele andere fotografen uit de boot vielen. Nu dus hopen op een prachtig trouwalbum.
Groeten
Koen



Hilde

 Meld misbruik9-1-2008 15:11:46

Heel fijn zo'n positieve reacties over deze man te lezen, want ook wij gaan met hem/hen in zee voor foto's en video! :-))
Veel succes iedereen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info