Terug naar overzicht
Een collega en de zus van een collega zijn er getrouwd en ze zijn vol lof. Ze raden de zaal iedereen aan.Groetjes,Els
halli, mijn broer is daar een paar jaar geleden getrouwd, en het was zeker en vast heel in orde, een echte aanrader.Vanwaar zijn jullie? Wanneer trouwen jullie?purdeyspeeckaert@hotmail.com
Hallo Pieter,Wij zijn al naar twee trouwfeesten geweest in 't Groenhof. Eén van mijn toekomstige zijn broer en de andere van zijn nicht. Wij waren dus aanwezig van begin tot einde. Het eten was heel lekker, zeer goede service. Ook de commentaren achteraf, niks dan lof. Zij hebben ondertussen wel volledige gerenoveerd en 't schijnt dat het interieur prachtig is en klasse uitstraalt. Wij gaan deze avond een kijkje nemen bij Salons Roskam... Wij hebben niet gekozen voor 't Groenhof omdat we een derde feest op twee jaar tijd in dezelfde feestzaal een beetje raar vonden :o) maar anders hadden wij geloof ik toch niet getwijfeld om ze daar te houden hoor :o)wat vonden jullie van Roskam? Wij zijn echt benieuwd. Alleen spijtig dat ze nog maar 2 zaterdagen vrij hebben volgend jaar :o)groetjes!Dorien
Dorien, van Salons Roskam hebben wij een heel goeie indruk en alle commentaren van kennissen zijn unaniem goed. Het eten zou heel goed zijn, de tuin is heel mooi en ook de zaal is in orde. We hadden dan ook beslist om het feest daar te houden... tot we 't Groenhof ontdekten. Er is inderdaad bijgebouwd en gerenoveerd en het heeft voor ons net dat tikkeltje meer stijl & klasse, zowel de bijgebouwde zaal als de erop aansluitende oude zaal met de prachtige houten dakgebinten. Ook het totaalplaatje als je toekomt, oogt erg mooi. Maar ik begrijp je redenering wel om niet telkens 't Groenhof te nemen en dan maak je volgens mij ook een zeer goeie keuze met Salons Roskam :-) Wellicht komt daar dus heel binnenkort 3 mei 2008 vrij ;-)
Wij hebben 22 september 2012 ons trouwfeest gegeven in Salons 't Groenhof te Melle en het was een super feest! Heerlijk eten, goede bediening, super locatie, toffe sfeer, ... We zouden het direct opnieuw daar doen! Absoluut een aanrader!