Nu Online
Momenteel zijn er 215 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nieuwe mode

5-12-2007 11:48:00
hallo
ik las dat de nieuwe modetrend is om in het rood te trouwen. wat is jullie mening hierover? ik was nieuwsgierig...

Sandra
25-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 471

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik5-12-2007 14:12:27

Beetje vreemd vind ik, maar ieder zijn eigen smaak zeker. ik vind rood nogal 'schreeuwerig'...

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik5-12-2007 14:33:21

niet mijn smaak, maar ik heb vooral het motto: draag wat je zelf mooi vind en niet omdat het toevallig in de mode is!

Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik5-12-2007 14:56:34

Ik draag heel graag rood, de meeste van mijn kleedjes en bloezen zijn in die kleur, maar op mijn huwelijk wordt het wit hoor! Kan mij die mode wat schelen ;)

Nina
16-8-2008
 Meld misbruik5-12-2007 15:59:41

Ik hou wel van rood. Het is dramatisch, valt op en kan heel speciaal zijn.

Wel vind ik dat je trouwjurk een verlengde van jezelf moet zijn. Als je je er goed in voelt en je staat ermee, waarom dan geen rode jurk?

Maar niet gewoon een rode jurk nemen omdat het de mode is, nee. Dat vind ik eigenlijk onzin.

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik5-12-2007 16:04:54

hoi sandra,
rood is mooi...
rood is de kleur van de liefde...
wit is de kleur van maagdelijkheid...
van zogenaamd..kuis zijn...onschuldige bruidjes ...iets wat ik me niet kan inbeelden dat er die nog zijn...
dus als jij graag rood ziet...ga er dan voor!t'is jou keuze...t'is jou huwelijk... ik ga in donkerbruin op 06-06-2008!!!

Marie
5-10-2008
 Meld misbruik5-12-2007 19:41:07

Rood is heel mooi voor een avondkleed, of voor de suite. Maar als bruid moet je toch in't wit zijn, vind ik...Nu ja, het kan anders, he, maar dan denk ik dat je wel "speciaal" doet en dat de mensen dat ook zo zullen zien, mensen houden nog altijd veel van klassiek...

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik5-12-2007 19:49:40

met rood moet je staan eh. maar ik vind het geen misse trend.
ik trouw in champagnekleur, omdat ik geen klassiek maagdelijk wit wou.

grts cindy 12-09-08

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik5-12-2007 19:49:50

met rood moet je staan eh. maar ik vind het geen misse trend.
ik trouw in champagnekleur, omdat ik geen klassiek maagdelijk wit wou.

grts cindy 12-09-08

Elly

Meld misbruik5-12-2007 20:28:25

Hallo Bruidjes,
Ik ga voor een bordeaux kleed, gewoon omdat ik mezelf niet in wit zie trouwen. Gewoon doen waar je je goed in voelt!

Elly
02/08/08

Annelies
5-7-2008
 Meld misbruik5-12-2007 21:13:34

Hey

Ik heb enkele weken gekozen voor een rood trouwkleed van cymbeline. Ik wist nog niet dat het de nieuwe mode zou zijn, want eerlijk zoveel keuze is er niet in het rood.
Ikzelf ben niet het type voor wit. Ik zag er minstens 10 jaar ouder uit!
Dus als je rood wil waarom niet. Het mag eens wat moderner dan altijd dat klassieke wit.

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik6-12-2007 9:44:21

hey

let niet op de mode maar trouw in een kleur waar je mee staat!!! ik in t wit was echt geen zicht maar ik sta heel goed met bordeaux, dus ben ik deze zomer in t bordeaux getrouwd, niet omdat het mode was (er was idd niet veel keus en er was nog geen sprake van de rode mode), maar gewoon omdat die kleur me veel beter staat dan wit of pastel...

doe gewoon waar je zin in hebt, het is jullie dag

sas

Cathy
15-12-2007
 Meld misbruik6-12-2007 10:39:19

Hey bruidjes,

Ik heb een mooi rood kleed!! Maandag ben ik de laatste keer gaan passen om nog een paar details te checken en het zag er prachtig uit!
Het is een rode top met v-hals en oude kant op geborduurd. De rok is met nog een reepje voile onderaan, dezelfde voile als de stola.
Verder heb ik er nog een sjaal bij, die je zo als een jasje kunt vouwen, want het is nu nog maar een paar daagjes en het zal toch wel koud zijn voor de foto's buiten.
Ik sta helemaal niet met wit, maar met rood wel. Wij gaan op locatie kerstfoto's nemen, en de zaal gaan we versieren met balonnen (rood-wit) en de versiering is ook rond kerst met als hoofdkleur rood. Alle bedankjes zijn ook in rood, die van de kinderen rood-wit.
Mijn bruidsboeket is eenvoudig met rode rozen, en een beetje voile errond, weer dezelfde als de stola.
Het zal allemaal mooi bij elkaar passen (hopelijk :).
Misschien een tip voor wie een origineel trouwkleed wilt : 09 De andere bruid in Lier, op het Zimmerplein. Dat is geen klassieke bruidswinkel, maar ze hebben er echt originele trouwkleedjes en men is er super vriendelijk en behulpzaam (en geduldig :)!

Groetjes,
Cathy
15-12-2007

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik6-12-2007 17:14:55

helemaal rood vind ik persoonlijk maar niks, maar dat is afhankelijk van bruid tot bruid dan weer. ik weet wel dat de collectie van mathyro rood met wit combineert en dat vind ik wel mooi!!

natascha
28-7-2007
 Meld misbruik7-12-2007 16:11:16

Ik ben op 28 juli in het zalmroze getrouwd. Het was de jurk waar ik mij het beste in voelde en of dat nu mode is of niet...
Ik voelde mij er de hele dag in stralen!
Dat is het belangrijkste!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...