Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

afvallen..

5-12-2007 8:07:43
hallo,
Zijn er nog bruidjes die een paar kilo's kwijt willen tegen de grote dag?
Zijn er onder jullie die vb. bodystyling, hypoxi, thermodine debussy, fitclass, of iets anders geprobeerd hebben?
ik heb vb die debussy geprobeerd en dat was echt oplichterij!!! 1 maat in 1 week zou je lichter zijn voor 250.... ik was niks kwijt (of jawel 150 euro want de laatste 100 moest ik niet meer betalen)
Uiteraard is minder eten + sport het meest effectieve... maar het zou wel leuk zijn moest er iets bestaan dat een handje kan helpen!
Maar is zoiets gewoon te mooi om waar te zijn? of zijn er toch dingen die helpen?
thanx

sarah
17-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 447

Ellen
21-6-2008
 Meld misbruik5-12-2007 8:18:21

Hey Sarah

Veel sporten (twee à drie keer per week) en letten op je eten (geen frisdrank, snoep,...) meer zou normaal ook al zijn effect moeten hebben.

Groetjes
Ellen
21-06-08

Faith
14-7-2009
 Meld misbruik5-12-2007 9:07:26

Hey,

Een vriendin van mij heeft een paar weken voor haar trouwdag bodystyling gecombineerd met lipomassage en die was iets meer dan een kledingmaat kwijt. Zij ging 3 keer per week naar de bodystyling en na 2 weken zag je echt al het verschil. En voor de rest ja veel water drinken, niks bruisends want daarvan blaas je op en zoveel mogelijk je eten vervangen door light producten.

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik5-12-2007 9:38:10

de medicatie reductil 15mg , is een medicijn, enkel op voorschrift te verkrijgen en in samenspraak met je huisdokter, wel voor mensen met een bmi boven de 30 denk ik.
zeer efficient en veilig (in tegenstelling tot die pillekes van op tv en dergelijke)

elke
15-5-2010
 Meld misbruik5-12-2007 13:01:29

Hoi,

Volgens mij zijn die afvalmethodes niets waard. Kost geld en wat als je ermee stopt? Je bent misschien slank op de dag zelf, maar wat erna?
Als je iets doet, doe het voor jezelf om je goed te voelen en niet om plots 'slank' te zijn. Probeer op een gezonde manier dat je zo kan verder leven.
Ikzelf ben op 4 maand tijd 10 kg kwijt, (weight watchers). En blijf 3 maand later nog steeds op hetzelfde gewicht.

Groetjes!

maureen
10-5-2008
 Meld misbruik5-12-2007 14:45:17

hoi,
ik doe proteine dieet.
En echt wel effectief.
Ik eet mijn vervangmaaltijden en groenten en ga 3 keerper week sporten en er isop 4 weken 10 kg af.
het is moeilijk, maar je verliest geen spiermassa enkel vet.
En je bouwt je gewonen eten weer systematisch op.
www.proteinedieet.net .

Groeten

Maureen
10/05/2008

maureen
10-5-2008
 Meld misbruik5-12-2007 14:45:28

hoi,
ik doe proteine dieet.
En echt wel effectief.
Ik eet mijn vervangmaaltijden en groenten en ga 3 keerper week sporten en er isop 4 weken 10 kg af.
het is moeilijk, maar je verliest geen spiermassa enkel vet.
En je bouwt je gewonen eten weer systematisch op.
www.proteinedieet.net .

Groeten

Maureen
10/05/2008

Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik5-12-2007 14:59:58

door meer te sporten en wat gezonder te eten (geen frietjes maar ovenfrietjes, geen chips, geen pizzas) ben ik op nog geen 2 maand al 7 kilo verloren. Ik heb de eerste maand en half calorien geteld & naar het vetgehalte gekeken & zo veel bijgeleerd. Ik ben niet echt meer aan het dieeten, maar blijf voorlopig nog afvallen door mijn nieuwe eetgewoontes. Ben dus zeker dat dit blijvend is!

Succes alleszins

silvy
4-4-2008
 Meld misbruik6-12-2007 11:23:46

Hallo Sarah,

Het hangt er natuurlijk van af hoeveel tijd je nog hebt.
Twee jaar geleden ben ik gestart met bodystyling en ben op een jaar tijd van 67 naar 58 kg gegaan. Maar door omstandigheden (samenwonen, stoppen met roken, stress,...) ben ik wel terug bijgekomen. Je moet je aan hun eetplan houden, twee keer per week gaan en het ook volhouden (maar dat is bij alles natuurlijk!!!!!!) en dan werkt het echt! Ik vond het nogal duur maar mijne vriend heeft bijgelegd voor mijn verjaardag. En eens je op onderhoudsbeurten komt is het nog 9 € per week! Misschien een idee voor onder de kerstboom?
Ik ben ondertussen zelf ongeveer 4 à 5 kilo kwijt en heb er nog 3 à 4 te gaan en dit tegen 4 april 08!
Groetjes
Silvy

Mieke

Meld misbruik6-12-2007 12:58:13

Dag Sarah,

Mijn trouwdag is nog heel veraf maar ik zou tegen dan toch ook graag wat willen vermageren. Ik ben nu al een 5-tal kilo kwijt op ongeveer 5 maanden. Dit kwam eigenlijk gewoon door meer op mijn voeding te letten maar diëten noem ik dat niet hoor. Ik eet bijvoorbeeld iedere week een keer frietjes van de frituur, drink ook nog frisdranken maar gewoon alles met mate. Ik let er echt wel op dat ik elke dag genoeg water drink en blijf af (of toch zoveel mogelijk) van snoepjes. Tot hiertoe ben ik dus al 5 kg kwijt maar ik zou er nog graag 7 kg kwijtgeraken tegen juni 2009 (trouwdag). Je bent dus niet de enige die graag nog wat wil vermageren...

Groetjes, Mieke

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik6-12-2007 13:30:54

ik ben benieuwd... want als ik aan een dieet denk, dan begin ik al meer te eten. Hoezo verslaafd aan chocolade???
ik ben begonnen met bodystylen en fitclass. Aangezien ik in januari eerste keer moet gaan passen en dus tegen dan al wat kwijt wil zijn. Daarna is het een kwestie van op gewicht te blijven!
Ik hoop een kilo of 5 kwijt te geraken...
@mieke: jij hebt gelukkig nog tijd he!

bedankt voor de reacties!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...