Terug naar overzicht
hey, Bij een gewone kapper moet je je haaraccesoires zelf meenemen.Ik denk dat ze in de veritas wel redelijk goedkope speldjes hebben.Ik had de mijne bij de beurs gekocht.Niet echt goedkoop en redelijk vlug kapot (heel fragiel!!, Had ik dat geweten, had ik ze niet gekocht.)In Hasselt in de gallerij weet is er zo een bruidswinkeltje waar ze (goedkopere) kleren verkopen en daar heb ik mijn diadeem gekocht voor 30 euro. Zo zullen er nog wel winkeltjes zijn vermoed ik?Misschien eens via internet in zo een winkeltjes kijkenGroetjes, Els14/07/2007
hoi bruidje,ikzelf heb lang krullend haar en zal opgestoken worden, gezienik niet van diadeempjes en speldjes hou heb ik swarovski kristalletjes om hier en daar over een loshangende lok te laten rijgen...maar kan evengoed in een korter kapsel...geeft net dat tikje meer...succes!!!
Hey AnnickHet hangt er natuurlijk vanaf hoe lang je haar is, als het iets langer komt dan schouderlengte kunnen ze dit al mooi opsteken hoor...Je kan ook altijd overwegen om extensions te werken om het mooi te kunnen opsteken.GroetjesEllen21-06-08
hoiik had hetzelfde idee om iets betaalbaars en moois in mijn haar te steken.ik kwam op volgende site terecht: http://www.dressedbyjill.nl/index1.html je kan alles online zien en bestellen. is niet zo duur ook.grtscindy 12-09-08