Nu Online
Momenteel zijn er 213 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hof te Rhode - Hof van Nazareth

3-12-2007 11:25:49
Hallo iedereen, heeft iemand al ervaringen met het Hof te Rhode in Diest of het Hof van Nazareth in Lier?
In het Hof te Rhode is ook een bruidsuite ter beschikking, iemand hier ervaring mee?
Eventueel nog leuke feestlocaties in de buurt (regio Leuven, Mechelen, Aarschot)?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Marjolein

Marjolein
27-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 629

Tineke

Meld misbruik3-12-2007 14:50:12

Hallo Marjolein,
Hof te Rhode is heel erg mooi, daar zijn wij ook gaan kijken. Naar t schijnt is de kok heel beroemd en het eten dus heel lekker, maar je betaald wel ook voor de naam...De wintertuin is heel gezellig en de tuin is erg mooi, zeker voor je receptie.
Ze hebben idd een bruidsuite, maar die vonden wij totaal niet mooi.
Zelf hebben we gekozen voor Berkenhof in Bierbeek. Heel erg romantisch en heel redelijk qua prijs.
Verder zijn wij nog gaan zien in Hof ter Venne/resto Green in Aarschot. Da was ook tof, zeker de moeite om eens te gaan kijken.
Hof van Nazareth ken ik niet.
Succes met de zoektocht.
Groetjes, Tineke

Marie
13-6-2009
 Meld misbruik3-12-2007 14:57:54

Ik heb geen ervaring met het Hof van Nazareth. We zijn er gaan kijken, maar ons stond het niet echt aan. O.a. omdat er twee trouwfeesten op 1 avond zijn.

Verder is er in de omgeving nog De Postiljon (Kasteel van Nieuwland) in Aarschot. Dat is wel ok.

Groetjes!

Ann
30-8-2008
 Meld misbruik3-12-2007 19:48:19

Hey,

wij zijn ook gaan kijken in t hof van nazareth, echt een heel mooie zaal, zeker 's avonds, dan is die heel leuk verlicht.
We hebben uiteindelijk geöpteerd voor de Lemenhoek in OLV-Waver, dat leek ons prijs kwaliteit gezien, in hoeverre dat je dat op 't zicht kan zien, de beste optie.
Veel succes nog met je zoektocht.

Groetjes
Ann
30/08/08

Petra
23-5-2009
 Meld misbruik8-12-2007 9:41:35

Dat je betaalt voor de naam is niet volledig waar. Je betaalt voor het eten in HOf te Rhode. Het eten is daar gewoonweg AF ... Ik heb nog nooit zo lekker gegeten op een trouwfeest.

Je zit daar wel natuurlijk qua eten in een prijsklasse die niet te vergelijken valt met de catering van een traiteur ofzo.

Wij hebben deze zaal niet gekozen omwille van het feit dat er meerdere feesten tegelijk plaats kunnen vinden. Daarom hebben wij geopteerd voor Salons Lassaut in Holsbeek! Qua eten ook schitterend!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...