Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@Soetkin & Gerlinde: dansen Rose Deleyn

2-12-2007 20:06:51
Hallo Soetkin & Gerlinde,

Wij volgen ook lessen bij Rose Deleyn! Inderdaad een aanrader! We kennen al veel... Welke avond volgen jullie les? Wij op woensdag.

Groetjes
Sofie

Sofie
23-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 249

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik2-12-2007 22:47:34

Wij volgen meestal de donderdagavond les.
We vinden het allebei erg leuk. Zeer waarschijnlijk gaan we na de afloop van deze cursus door met cursus 2.
Binnenkort moeten wij eens kijken welk liedje we als openingsdans willen. Het zal nog een moeilijke keuze worden.
Weten jullie al wat gekozen?

Groetjes,

Soetkin
26 april 2008

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik3-12-2007 10:43:17

Hey,

Wij volgen op vrijdagavond les. Ook wij amuseren ons heel erg. In januari gaan we zeker door met de lessen.

Groetjes en veel suc6!

Sofie
23-5-2008
 Meld misbruik3-12-2007 18:56:09

Hallo Soetkin & Gerlinde,

Leuk te horen dat het jullie ook goed bevalt. Wij gaan ook door en overwegen privélessen maar een echte song hebben we nog niet.

Zijn jullie al naar één van die dansavonden op zaterdag geweest?

Veel plezier nog!

Groetjes
Sofie

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik3-12-2007 22:50:52

Afgelopen zaterdag zijn we naar één van die dansavonden geweest. Het was leuk, er is begeleiding en als je iets nog niet goed begrijpt leggen ze het geduldig nog eens uit.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...