Nu Online
Momenteel zijn er 215 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleur bruidsjurk

2-12-2007 20:06:00
hoiiedereen 'kwil enkele meningen over de keuze van onze trouwkledij.mijn bruidsjurk is donkerbruin glanzend (stijl within temptation)en min toekomstige echtgenoot is in gebroken wit met bruin hemd...ons openingslied is zal all i need van within temptation zijn...graag iemands mening hierover

betsy
6-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 396

Silke
15-5-2009
 Meld misbruik2-12-2007 23:03:04

Hej Betsy,

Je dient onze mening hierover toch niet te vragen? Het is jou grote dag. Alles moet zijn zoals jij dat droomt. Jij en je mannetje zijn diegene die de dag van hun leven moeten hebben en dus gewoon hun hart moeten volgen! Als dit is wat jullie wensen, dan moet je dat gewoon doen. Het draait tenslotte om jullie!

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik3-12-2007 6:29:06

hoi,

dit klinkt leuk. is eens heel wat anders dan gewoonlijk he!!

ik zou dat zeker zo doen! zo heb je een speciale outfit en onvergetelijke foto's .

groetjes
cindy

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik3-12-2007 8:13:00

het is persoonlijk niet mijn stijl. maar zoals gezegd, je moet doen wat jullie willen...
jij wil waarschijnlijk ook niet in mijn prinsessejurk met pareltjes en frummeltjes trouwen.
gewoon doen wat jullie zelf willen en waar je je het beste bij voelt.

Sylvie

Meld misbruik3-12-2007 11:51:21

Bruin doet mij persoonlijk denken aan rouw, omdat het zo donker is, maar da's een persoonlijke mening. Het is jullie keuze en jullie moeten er zich goed in voelen.

Groetjes

Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik3-12-2007 12:55:34

Ik vind niet dat bruin rouwig is, zeker als het nog glanzend is :)
Als dit is wat jij (en je hubbie) wil, ga ervoor, het is jullie trouwfeest!

Maak er iets moois van!

K
7-7-2007
 Meld misbruik3-12-2007 14:19:32

Klinkt leuk!!!! Zelf ben ik getrouwd in het groen, en mijn man in het warm bruin, en wij hebben daar alleszins héél positieve commentaren op gehad. Op het stadhuis zie je al niets anders dan witte jurken en zwarte pakken, dus dan spring je er lekker uit, en wij vonden dat alvast heel aangenaam...

Marie
13-6-2009
 Meld misbruik3-12-2007 15:26:05

Als je dan toch onze mening vraagt:
ik vind het maar niks. Maar als ik zo een bruidje tegenkom zou ik ook iets zeggen in de trant van "amai, hoe origineel, wel gedurfd". Dan moet ik tenminste niet zeggen dat het mooi is :-p

Maar pas op, he, we hebben uw kleedje nog niet gezien. 't Kan best wel heel mooi zijn. Net zoals witte kleedjes best heel lelijk kunnen zijn. Mijn eerste gedacht gaat gewoon uit naar wit en niet naar bruin.

Groetjes!

Natacha B

Meld misbruik3-12-2007 21:43:05

Ik denk dat dat samen héél goed zal passen (natuurlijk zien we het niet hé, ik stel me er maar iets bij voor) en 't is goed dat je een passend lied bij jullie hebt gekozen.
Meer kan iker niet over zeggen hé, t is uw keuze en die kan nie fout zijn! :)

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik3-12-2007 21:48:50

thnxs aan alle bruidjes om jullie mening...wit is helemaal uit aan't gaan en strikjes en friemelkes zijn echt niet aan mij besteed...t'is echt ''IK ''mn jurk hopelijk zijn jullie even tevreden en gelukkig als ik

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik3-12-2007 21:48:59

thnxs aan alle bruidjes om jullie mening...wit is helemaal uit aan't gaan en strikjes en friemelkes zijn echt niet aan mij besteed...t'is echt ''IK ''mn jurk hopelijk zijn jullie even tevreden en gelukkig als ik

silvy
4-4-2008
 Meld misbruik4-12-2007 11:19:01

Hallo Betsy,

Ik heb ook overwogen om een gekleurde jurk te kiezen maar heb het uiteindelijk niet gedaan. Vond het voor mezelf toffer om in een meer "traditionele" kleur te trouwen. Maar ik vind het zeker mooi hoor!
Zoals reeds gezegd: gewoond doen waar jullie jezelf het best bij voelen. Iedereen moet voor zichzelf uitmaken wat dé jurk is. Fijn dat jij hem gevonden hebt!
Groetjes
Silvy

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik4-12-2007 13:06:40

oke gekleurde kleedjes zijn in trek.. maar om nu te zeggen dat wit uit is??? Als we hier op de site een enquete zouden doen, zouden we denk ik toch meestal nog wit/gebroken wit horen hoor..
mijn kleed is trouwens ook niet wit : )

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...