Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hof Van De Putte Zegelsem

2-12-2007 19:09:34
Is er iemand die ervaring heeft met deze feestlocatie? Ik heb ze bezocht en het is heel origineel en uniek, maar ik vraag me af of er iemand van jullie voor deze zaal (met traiteur) gekozen heeft, en wat jullie ervaringen waren?
Kan er iemand een goede traiteur aanraden?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Lien
11-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1271

Sofie
3-5-2008
 Meld misbruik3-12-2007 13:02:11

Dag Lien,

Wij houden er ons trouwfeest op 3 mei 2008. Ondertussen zijn we al een paar keer langs geweest. 't Is inderdaad een unieke en originele locatie, echt iets naar onze goesting. Laten ze nu kiezen tussen enkele verplichte traiteurs? Wij waren de laatste die nog zelf mochten kiezen, geloof ik, onder bepaalde voorwaarden. Ondertussen zijn we al samen met onze traiteur langs geweest en het klikte dus dat komt in orde. Ze hebben al teveel problemen gehad met traiteurs, dus willen ze nu zelf beslissen denk ik. Tot nu toe verloopt alles vlot zodus hebben we er wel een goed gevoel bij. Groetjes, Sofie.

fre
26-4-2013
 Meld misbruik15-7-2012 19:13:26

Hello,

Ik overweeg ook om mijn trouwfeest op deze locatie te geven.
Is er iemand die wat achteraf-feedback heeft? Tevreden? Of toch problemen?*

Thanks!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...