Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis thailand

  1-12-2007 11:11:29
Beste bruidjes,mijn vriend en ik zouden graag op huwelijksreis naar thailand gaan.Vermits er op de markt zo een groot aanbod is van hotels, was mijn vraag of jullie bepaalde hotels, waar jullie geweest zijn, kunnen aanraden. Vertel ook even waarom het daar zo geweldig was?
Alvast bedankt voor de hulp!
Groetjes, veerle

veerle
21-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 544


Sofie

 Meld misbruik1-12-2007 12:38:42

Hallo Veerle,

Ik ben reisagent en heb Thailand al een paar keer bezocht. Ik veronderstel dat je voor je huwelijksreis het liefst een tijdje aan het strand wil doorbrengen. Hier een paar aanraders: Phuket - Le Meridien Phuket Beach Resort. Dit is een heel mooi hotel met een prachtige service. Als je Phuket een beetje te toeristisch zou vinden, is Krabi een super bestemming. Hier is de natuur echt prachtig. Hier kan ik je de Peace Laguna Resort aanraden. Je moet de site van het hotel maar eens bekijken ...

Groetjes,

Fieke



Sofie
13-7-2007
 Meld misbruik1-12-2007 13:25:36

Wij zijn in juli op huwelijksreis geweest naar Thailand.
We hebben 2 weken een rondreis gedaan in groep en daarna zijn we nog 1 week naar Koh Samui geweest. Prachtig eiland, zeker om te duiken!
We zaten in het Samui Palm Beach Resort.
Als we ooit terug gaan naar Koh Samui, dan gaan we zeker weer naar dat hotel!
Prachtige ruime kamer. Vlak aan de zee. 2 zwembaden (op vakantiereiswijzer praten ze over te veel chloor of zo, maar daar hebben we echt niets van gemerkt)
Het eten is er super! Het hotel staat erom bekend. Vooral het kleine Thaise restaurantje is een aanrader.



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik1-12-2007 13:42:53

Hallo Veerle,

Wij zijn in juni voor 3 weekjes naar Thailand geweest op huwelijksreis.
We zijn met Best Tours gegaan en hebben eerst 2 weken rondreis gedaan Classic Collection en daarna nog 1 week Koh Samui (dit eiland is tijdens onze zomermaanden iets minder gevoelig aan het regenseizoen). Wij zaten in het Bandara Spa and beach resort. Super mooi hotel, grote kamers met luxe badkamer, heel groot terras, leuke honneymoon attenties, ... Echt een aanrader. Hotel is gelegen in Bophut, dit dorpje is net iets rustiger als Chaweng waar de meeste grote hotels liggen. Bophut is een klein vissershaventje met gezellige restaurantjes. (ligt op 7km van Chaweng)
Als je het graag iets drukker wil hebben moet je wel naar Chaweng gaan, hier heb je veel meer winkeltjes, terrasjes, ... Dit is net iets toeristischer, maar ook zeker de moeite.

Groetjes,
Véro



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik1-12-2007 15:29:58

kijk anders eens op de site www.tripadvisor.com of www.zoover.nl
daar kan je alle hotels ingeven.
Ik zou echt niet meer weten waar wij gezeten hebben. Maar best tours is een goede keuze voor thailand. Ze zijn daar heel georganiseerd.
Ik zou wel een combinatie nemen met vb bangkok - phuket of bangkok - river kwai en dan strand.
Het land is te mooi om alleen aan het strand te gaan liggen.



Jitse
6-9-2008
 Meld misbruik1-12-2007 18:43:55

Hoi Veerle,
Ik heb in Thailand gewerkt voor Besttours en het is echt prachtig! Als hotel zou ik kiezen voor één van de Evasonhotels (Koh Samui, Phuket of Hua hin), die stralen zo'n rust uit! Combineer het inderdaad misschien wel met een stukje "vaste land", er is zoveel te zien! Als je graag nog wat meer info hebt, mail je maar!
Jitse.Verhaegen@hotmail.com
Succes nog!



Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik2-12-2007 10:17:34

Hoi,

Wij zijn in juni met BestTours op huwelijksreis naar Thailand geweest. We kozen voor de rondreis 'Aard paradijs' (Bangkok & Kanchanaburi (River Kwai) met een strandverblijf op Koh Samui. De hotels tijdens onze rondreis waren schitterend met als topper ons hotel op Koh Samui. Dat was Kandaburi Beach resort & spa. Prachtig hotel, geweldige kamers, goede service, lekker eten, rustig gelegen,...

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl



liesbeth
15-9-2007
 Meld misbruik4-12-2007 12:20:55

Hoi Veerle!
Wij zijn in Mei op voorhuwelijksreis geweest omdat we pas in September trouwde en het weer dan niet echt schitterend is!Wij hebben 4 dagen Bangkok gedaan(3 dagen vollop gaan bezichtigen)En dan 2 weken strandvakantie in Phuket in het Phuket Graceland Resort and Spa!
Een nieuw hotel!Er was niets op aan te merken!Heel mooi , goed gelegen en heel vriendelijk personeel!En daar hebben we uitstappen op ons eigen ritme gedaan!(James Bond eiland , het eiland van The Beach)de moeite!En ook met de scooter gaan rondtrekken wat ook heel leuk is!
Thailand is de moeite om te zien!
Een fijne bruiloft gewenst en een toffe reis!
Groetjes Liesbeth en Philip


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums