Terug naar overzicht
Dag NathalieWij trouwen ook op 13 juni 2008. In eerste instantie stond ik wat twijfelahtig tegenover die datum omdat ik vreesde dat onze grootouders of andere familieleden dit zouden afwijzen maar... in tegendeel! De tante van mijn vriend is ook op vrijdag de dertiende getrouwd en zij zijn nog steeds gelukkig :). Ach het is een dag zoals alle andere die voor ons dan nog eens extra betekenis zal krijgen. Wij geven enkele weken voor ons trouwfeest ook nog een drink voor de voetbal, collega's, ... mensen die we jammer genoeg niet meer op het feest kunnen uitnodigen. Deze drink willen we volledig in het thema vrijdag de dertiende houden. En jullie? Hoe kijken jullie naar die dag?GroetjesInge
Dag Inge,Ja is wou een 13de hebben mijn vriend is op een 13de geboren, ons dochtertje ook en ik ben van de 31ste dat was ook een 1 en een 3 he daarmee...Ik ben niet zo bijgelovig dus vind ik het ook een dag gelijk een ander maar hier en daar krijg ik toch rare reacties hoor zo van ge kunt dan ineens de echtscheiding regelen ook zo'n dag dat moet mislukken...Maar ik trek het mij niet echt aan. Uw drink met de vrienden in het thema van de dertiende vind ik wel super goe gekozen. Wij gaan waarschijnlijk de week ervoor vreugdeschoten lossen maar er is niet echt een thema aan verbonden, kzie nog wel kheb het voor de moment superdruk met de rest te regelen en kga blij zijn als de dag er is en dat het goed verloopt en de stress voorgij is :-) Waar trouwen jullie? Wij in KortrijkGroetjesNathalie
Aha! Dan hebben jullie inderdaad goed gekozen. :)Sommigen lachen ook met onze datum maar we krijgen toch overwegend positieve reacties à la "Ah, jullie dagen het lot uit! Leuk!". Als ze aan mijn vriend vragen wanneer we trouwen zegt hij steevast "vrijdag de dertiende" wat later volgt dan "in juni". :) Wij trouwen in Vosselaar (bij Turnhout). Veel succes met de voorbereidingen!Groetjes
Hey bruidjes,Wij trouwen een weekje vroeger de 07/06/08, hoop dat bij jullie ook alle voorbereidingen vlot verlopen!! Bij ons is bijna alles geregeld..Veel succes allemaal en als er iemand zin heeft om te mailen? Sarah@dataprint.beVele groetjes Sarah