Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

leuke ideetjes

30-11-2007 17:22:42
Heeft er iemand leuke en originele ideeën om ons huwelijk nét dat ietsje anders te maken? Het mag over alles gaan: kerk,receptie,uitnodigingen,manier om aan tafel te gaan...
Alvast bedankt!

Charlotte
19-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 375

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik2-12-2007 15:25:06

Hey Charlotte,

het leuke aan originele ideetjes is dat juist jij alleen zoiets doet ... Anders is het niet meer origineel ;-)
Maar ik zal eens een beetje helpen:
- voor de mis: probeer er een rode draad door te trekken zodat de mis niet los staat van de rest van de dag. Kies een thema, bvb samen onder weg en zorg dat je teksten hierover gaan, dat je bvb iedereen bij het binnenkomen een misboekje en een keitje geeft en laat op een bepaald ogenblik iedereen naar voor komen om de keitjes in de vorm van een hart te leggen ... (Maak ook je uitnodiging in dit thema, met voetjes of een laan of zo)
- maak alles een geheel, uitnodiging, misboekje, menu, ... Zorg voor dezelfde stijl, lay-out, tekening, ...
- je kan na de mis niet alleen snoepjes voor de kinderen geven, maar ook iets voor de ouderen, bvb een ijsjeskar.
- Als je tijd genoeg hebt voor je foto's, kan je eens een luchtballon of zo nemen, ipv naar het klassieke 'park' te gaan
- Zorg voor bellenblazen ipv (of samen met) rijst. heel mooi!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...