Nu Online
Momenteel zijn er 225 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodiging om aan tafel te komen

30-11-2007 17:15:05
Hallo,

Ik wil eens horen op welke manier jullie de gasten duidelijk maken aan welke tafel ze moeten zitten tijdens het diner.
Ik wil echt iets origineels.

Groetjes

kristel
30-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1051

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik30-11-2007 19:54:44

Hoi Kristel,

Aangezien mijn verloofde een ongelooflijke spelletjesfreak is, zouden we de tafel elk de naam van een spel geven en eventueel zelfs dat spel op tafel zetten in de hoop dat ze in de loop van de avond ook gaan spelen.

Hoe we dat precies gaan aanpakken, dat weten we nog niet, maar we hebben dan ook nog meer dan 300 dagen om daarover na te denken...

Een ander ideetje dat we hadden, was de tafels te vernoemen naar steden waar we al op citytrip geweest zijn, maar dat doet misschien al iedereen...

Een vriendin van mij had de tafels allemaal een Fins woord gegeven. Bij het binnenkomen kreeg ieder koppel een kaartje met dat woord op. Zij gingen dan ook op huwelijksreis in Lapland...

Maar ongetwijfeld zijn er nog andere ideëen...

Groetjes
Ines
3/10/2008

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik30-11-2007 20:15:16

hoi hoi,
onze gasten worden met namen van componisten en telkens de muziek op de achtergrond naar de tafel gebracht....wij horen enorm graag klassieke viool enz...wel origineel dan dacht ik...
voor ons nog 189 dagen te gaan en dan is het zover...oooh ja en we hebben een huwelijksinzegening in de tuin aan onze feestzaal...ik trouw ook niet in het wit...in donkerbruin en mn bruidegom int gebroken wit...zo is wa anders dan dat ze verwachten...
succes

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik30-11-2007 20:15:25

hoi hoi,
onze gasten worden met namen van componisten en telkens de muziek op de achtergrond naar de tafel gebracht....wij horen enorm graag klassieke viool enz...wel origineel dan dacht ik...
voor ons nog 189 dagen te gaan en dan is het zover...oooh ja en we hebben een huwelijksinzegening in de tuin aan onze feestzaal...ik trouw ook niet in het wit...in donkerbruin en mn bruidegom int gebroken wit...zo is wa anders dan dat ze verwachten...
succes

Inge
5-7-2008
 Meld misbruik1-12-2007 11:58:24

Hoi,

Deze zomer haddden we een trouwfeest waar we een snoepje kregen bij het binnenkomen. Je kon dan je tafel gaan zoeken adhv een bokkaal met snoepjes die op de tafels stond. in de loop van de avond werden er snoepjes uitgewisseld tussen de verschillende tafels, bokalen gekaapt, deals afgesloten, dus het was echt geslaagd. Bij mijn vriendin in oktober ongveer hetzelfde maar dan met verschillende soorten chocolaatjes (mercikes, marsen, bouchés, mignonetten,..)

evelien
8-12-2007
 Meld misbruik2-12-2007 21:20:13

Wij trouwen volgend weekend en keren voor de tafelindeling terug naar onze kindertijd: bij het binnenkomen hangen er papieren: per blad een foto van een 'feuilleton' uit onze kindertijd (jaren 80: liegebeest, de snorkels, de freggles, david de kabouter, A-team, wonder years, seabert, boes,...) en de namen van de tafelgenoten. Na de receptie worden de tunes van deze series gespeeld en de mensen mogen naar hun tafel gaan bij het horen van 'hun' tune. Op de tafels staan nog eens de foto's. Hopelijk heb je er iets aan.

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik4-12-2007 15:04:53

wij zijn onlangs naar een trouwfeest geweest waar we ieder een puzzelstukje kregen (met kleur, foto van het bruidspaar als kind). met dit stukje moesten we in de zaal naar onze plaats gaan zoeken.
was best wel origineel.
We zijn ook eens naar een trouwfeest geweest waar ze gewoon afriepen: familie van de bruidegom, vrienden van de bruidegom,... wat heel veel verwarring met zich mee bracht.

Griet
2-2-2008
 Meld misbruik5-12-2007 21:01:12

Bij ons zijn het bestemmingen waar er liedjes van bestaan vb. Barcelona Queen), New York (Sinatra) Paris (Brel) ...
De gasten krijgen bij het binnenkomen een boardingkaartje (van het vliegtuig) en mogen naar hun tafel vertrekken als ze 'hun' bestemming horen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...