Nu Online
Momenteel zijn er 110 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Malta (april)

  30-11-2007 16:50:44
Hallo,
Zijn er onder jullie al mensen die naar Malta op reis geweest zijn? Wij overwegen nl om op huwelijksreis naar Malta te gaan. Is dit een aanrader? We zouden begin april gaan.

Groetjes

Anke
29-3-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 515


kristel
30-8-2008
 Meld misbruik30-11-2007 17:11:06

Hallo,

Ik ben enkele jaren geleden in juli nr Malta geweest. Ik vond het wel een fijne vakantie. Maar je hebt maar één zandstrand op Malta, en de rest zijn allemaal rotskusten.
Maar het is zeker wel mooi en romantisch.
Het klimaat is ook zeker wel een aanrader. Lekker warm, maar wel altijd met een windje.
Het buurteiland Gozo is prachtig voor een uitstap.

Groetjes



Myriam
16-2-2008
 Meld misbruik30-11-2007 18:30:10

Wij zijn vorig jaar in mei naar Malta geweest. FANTASTISCH gewoon - tenminste, dat vonden wij. Al naar gelang wat je zoekt natuurlijk. Er is enorm veel cultuur te zien. Zandstranden interesseren ons sowiso niet echt, dus voor ons speelde het geen rol. Het weer in mei was zalig. 's Avonds ietsje frisser, maar zoals op alle eilanden, woedt daar meer wind dan elders.
Persoonlijk vind ik Malta zeker een aanrader dus!
Veel succes met de zoektocht verder ;o).



K
7-7-2007
 Meld misbruik1-12-2007 18:51:16

Volgens mij is het in april wel nog fris op Malta, dat zou ik eerst eens checken. Maar voor de rest een droombestemming, enorm veel te beleven qua cultuur. Klein eiland, druk bebouwd, veel te zien, veel te doen. Aanrader!



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik1-12-2007 21:26:27

Wij zijn drie jaar geleden naar Malta geweest, en hadden echt een zaaalige vakantie. Wij zijn ook geen strandliggers (buiten een zwembadnamiddagje lol), er is enorm veel te zien zonder veel verplaatsingen, net omdat het zo een klein eiland is. Wij zijn eind september geweest, en dan was het weer heel goed (nog makkelijk 30°). Mijn vriend is heel wat jaren tevoren ook geweest in april, dan was het 20-25°, redelijk goed, één keer een storm.

Moesten we het niet al gedaan hebben, zouden we het zeker als huwelijksreis doen! Bij ons wordt het waarschijnlijk Griekenland (begin mei).

Groetjes,

Tania



Koen
21-6-2008
 Meld misbruik2-12-2007 14:53:13

We hebben een wandelvakantie gedaan op Malta & Gozo. Vooral Gozo vonden wij erg mooi. Het is klein, maar als je er wandelingen doet kan je er wel enkele dagen verblijven. We hadden er een supertof logies: "Dar ta Zeppi"



Sylvie

 Meld misbruik3-12-2007 8:42:51

Hey,

Wij zijn ook een aantal jaren terug naar Malta geweest, echt een aanrader, maar in april kan 't er idd soms nog wat fris zijn.
Alvast veel te zien, heel veel culturele bezienswaardigheden, je moet alleszins ook eens het openbaar vervoer nemen, het is een belevenis op zich!

Groetjes,

Sylvie



Sabine
5-4-2008
 Meld misbruik16-12-2007 13:27:07

Hoi Anke,

Wij gingen enkele jaren geleden in april op vakantie in Malta. Het was een prachtige vakantie! Wij verbleven in Melieha, naar onze mening de mooiste streek. Mooi strand, helderblauwe zee,... Maar op een kwartiertje wandelen zit je plots tussen de cactussen. Zeer gevarieerd landschap dus.
De temperatuur was tijdens ons verblijf hoger dan normaal rond die periode, nl rond de 27graden.
De mensen zijn er vriendelijk, de prijzen ietsje lager dan in Belgie.

Veel plezier
Sabine


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums