Terug naar overzicht
Hallo,ik ken wel een hele sympathieke priester die hele mooie vieringen geeft. Het is pastoor Jan Coppens. Hij is de pastoor van Erpe -Mere. Misschien moet je hem eens contacteren. Groetjes,Isabel
Hey Dorien,Een vriend van ons is reeds diaken (mogen een huwelijk inzegenen) en heeft zijn priesterwijding in juni 2008. Hij is 27 jaar, en heel modern. (Hij heeft ook onze trouw gedaan en iedereen was heel enthousiast. hij heeft zelf enkele 'klanten' bijgekregen ;-) ) Als je interesse hebt, geef je emailadres door, dan geef ik je meer info.groetjes,Elke
Elke,Is hij van onze regio dan. Ik zou het echt heel fijn vinden mochten we eens een gesprek met hem kunnen hebben. Mijn emailadres:DorienCulo@hotmail.combedankt, hé!
Hij is idd van het Aalsterse.Heb je een email gestuurd.succes,Elke
Ik heb morgen een huwelijksviering, samen met de doop van hun twee kindjes - in een kerkje in Grimminge.het is wel geen Rooms-Katholiek, maar wel een katholiek (met alle attesten), met veel inbreng van het koppel.Groetjeswww.goedeherder.be
Hallo Dorien,Daar we op zoek waren naar een mooie kapel om te trouwen hebben we gekozen voor de kapel van Nijgem (Ninove). Het is een mooie locatie in en rond de kappel. De pastoor die daar de missen doet noemt Fiel De Pagie en is héééél sympathiek. Onze trouw gaat door op 08/08/08, maar een tweetal maanden geleden zijn we bij hem langs geweest en we hebben gezellig gekletst. Hij wil geen standaard huwelijksmis geven, maar wil het zoveel mogelijk personaliseren. Hij verkiest gewone mooie teksten ipv teksten uit de bijbel. Ik vind hem echt een aanrader. Je kan hem bereiken op volgend nummer : Tel. 054/32.80.12 Véél succes !Groetjes,Sandra