Nu Online
Momenteel zijn er 232 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Priester - regio Ninove

30-11-2007 14:01:52
Misschien kunnen jullie ons wel helpen? Wij zijn op zoek naar een priester in de omgeving van Ninove-Aalst. Wij zouden graag een meer persoonlijke viering willen houden (niet de klassieke viering) in een kapelletje. Een priester die een moderne visie heeft op het geloof -net als ons- en dit dan ook in onze viering wil verwerken.
Iemand enig idee wie hiervoor in aanmerking komt?

Bedankt!

dorien

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 480

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik30-11-2007 14:13:30

Hallo,

ik ken wel een hele sympathieke priester die hele mooie vieringen geeft. Het is pastoor Jan Coppens. Hij is de pastoor van Erpe -Mere. Misschien moet je hem eens contacteren.

Groetjes,
Isabel

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik30-11-2007 14:55:50

Hey Dorien,

Een vriend van ons is reeds diaken (mogen een huwelijk inzegenen) en heeft zijn priesterwijding in juni 2008. Hij is 27 jaar, en heel modern. (Hij heeft ook onze trouw gedaan en iedereen was heel enthousiast. hij heeft zelf enkele 'klanten' bijgekregen ;-) ) Als je interesse hebt, geef je emailadres door, dan geef ik je meer info.

groetjes,
Elke

dorien

Meld misbruik30-11-2007 15:00:45

Elke,

Is hij van onze regio dan. Ik zou het echt heel fijn vinden mochten we eens een gesprek met hem kunnen hebben. Mijn emailadres:
DorienCulo@hotmail.com

bedankt, hé!

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik30-11-2007 15:30:23

Hij is idd van het Aalsterse.
Heb je een email gestuurd.

succes,
Elke

Johan

Meld misbruik30-11-2007 17:15:53

Ik heb morgen een huwelijksviering, samen met de doop van hun twee kindjes - in een kerkje in Grimminge.
het is wel geen Rooms-Katholiek, maar wel een katholiek (met alle attesten), met veel inbreng van het koppel.
Groetjes
www.goedeherder.be

Sandra
8-8-2008
 Meld misbruik3-12-2007 13:18:42

Hallo Dorien,

Daar we op zoek waren naar een mooie kapel om te trouwen hebben we gekozen voor de kapel van Nijgem (Ninove). Het is een mooie locatie in en rond de kappel. De pastoor die daar de missen doet noemt Fiel De Pagie en is héééél sympathiek. Onze trouw gaat door op 08/08/08, maar een tweetal maanden geleden zijn we bij hem langs geweest en we hebben gezellig gekletst. Hij wil geen standaard huwelijksmis geven, maar wil het zoveel mogelijk personaliseren. Hij verkiest gewone mooie teksten ipv teksten uit de bijbel. Ik vind hem echt een aanrader. Je kan hem bereiken op volgend nummer : Tel. 054/32.80.12
Véél succes !

Groetjes,

Sandra

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...