Nu Online
Momenteel zijn er 64 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kelly
trouwen in openlucht
wij trouwen op 26 mei 2012. Wij hebben onze feestzaal al vastgelegd (Hof Van Beatrijs te Lier). Nu heb ik horen zeggen dat je daar ook je ceremonie kan doen in de tuin. Heeft hier iemand al ervaring mee?   groetjes
Locaties - Viering Reacties: 3 4-2-2011 21:50:07

davina
m&m's als bedankjes
   hey, wij zouden graag m&m's geven als bedankjes maar nu vroegen we ons af of je 1 zakje per koppel geeft of iedereen 1 zakje   thnx voor de reacties
Ideeën Reacties: 9 4-2-2011 20:35:21

Parusha
Reactie op Vanessa over Couture Rachel
Graag wou ik reageren op Vanessa .   Ik was deze bewuste zaterdag zelf ook in de winkel aanwezig, en dit is toch wel erg uit zijn context is getrokken. Het is wel degelijk zo dat je in elke zaak voor trouw/suite kledij een afspraak dient...
Kledij - Suite Reacties: 5 4-2-2011 20:16:18

Leen
Cyprus, Santorini of ???
Hoi iedereen,   Wij zijn van plan om eventueel op huwelijksreis te gaan naar Cyprus of Santorini. Heeft iemand van jullie ervaringen met deze bestemmingen? Aanraders qua hotels?   Alvast bedankt voor de tips!   Leen
Ideeën Reacties: 4 4-2-2011 19:51:35

amelie
uitnodiging tekst
hallo wij willen eenmaal we 5 jaar getrouwd zijn nog eens trouwen maar dan voor de kerk, met dat wij nu niet getrouwd zijn voor de kerk. Maar ik heb geen idee wat ik op de uitnodigingen kan zetten. Kan er iemand mij helpen?   alvast bedankt
Ideeën Reacties: 3 4-2-2011 19:27:41

katrien
misboekjes/ en of menukaarten
Halo bestaat er een cd rom of een site waar je voorbeelden vind hoe je zelf misboekjes en of menu kaarten kan zelf maken? Tips zijn welkom. Morgen op kleedjes jacht, ben best wel zenuwachtige... grtjs
Uitnodigingen Reacties: 2 4-2-2011 19:11:59

Baci
accesoires
Hey   Ik ben op zoek naar lingerie/handschoenen/schoenen of andere accesoires voor bij mijn kleed... Ik ben gaan kijken in de bruidswinkel waar mijn kleed van komt, maar viel achterover van de prijs... Hoe lossen jullie dit op? Kent er iemand ee...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 4-2-2011 17:21:16

Evy
Kapsel / make - up
Hallo allemaal,   Ik vroeg mij af of iemand een goede kapster en /of iemand voor make-up weet die aan huis komt voor een redelijke prijs.  Regio Tongeren - Borgloon   Groetjes
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 4-2-2011 16:30:39

Melissa
Dirty dancing als openingsdans
Hoi,    Wij willen dirty dancing gebruiken als openingsdans voor onze trouw! Iemand een idee waar we de danspassen kunnen vinden of internet en heeft iemand mss deze danspassen op cd staan?   Vriendelijke groetjes 
Openingsdans Reacties: 4 4-2-2011 16:08:52

cindy
bolero of stola
hoi bruidjes   ik ben op zoek naar een gebroken witte bolero maat 52 met half lange mouwen of een mooie sjaal als er iemand een goed adresje weet, of er één tweedehands verkoopt mag je het me gerust laten weten  veel succes voor i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 4-2-2011 14:23:52

ellen
Gebouw met karakter
Beste mensen, mijn vriend en ik gaan na bijna 8jaar trouwen:) dit volgend jaar mei 2012 Ik ben op zoek naar een gebouw dat karakter uitstraalt zowel vanbuiten als vanbinnen. regio maakt eigenlijk niet zoveel uit rond brussel  wallonie zelfs.....
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 4-2-2011 14:05:45

An
Iemand ervaring met de faculty club in leuven?
Hallo,   wij plannen onze trouw voor het voorjaar van 2012 en zijn nog op zoek naar een zaal. we zijn al naar een paar zalen gaan kijken en tot nu toe vonden we de faculty club in leuven veruit het beste. is er iemand die ervaring heeft...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 4-2-2011 13:33:58

rina
opzoek naar lingerie
Hallo ik trouw op 3september Mag mijn jurk eind juni gaan passen maar moet tegen dan mijn lingerie en schoenen hebben Nu ben ik opzoek naar gepaste lingerie heb namelijk een bordeaux rood kleed zonder litskes En die verkoopster van de bruidswinkel h...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 4-2-2011 12:12:09

vicky
bedankjes
Help, ik zou graag als bedankjes iedereen een sleutelhanger willen geven met een eendje aan, maar ik de kleuren rood en wit. Weet iemand waar ik deze kan vinden!! Ik heb al heel wat winkels afgebeld waar ze doopsuiker hebben, maar nergens hebben ze d...
Ideeën Reacties: 5 4-2-2011 12:11:48

Sabrina
90 dagen
nog 90 dagen ,en veel twijfels over kledij ,kleurkeuze ed,heb mezelf voor genomen tegen valentijn te moeten beslist hebben ,wordt anders wat zenuwsleepend die dilemma's allemaal
Voorbereiding Reacties: 0 4-2-2011 12:11:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...