Nu Online
Momenteel zijn er 51 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kim
Al die twijfels ... is dat normaal?
Met nog 103 dagen te gaan begin ik aan alles te twijfelen! "Hadden we niet beter dit of dat?" "Is mijn kleed wel hét juiste kleed en heb ik niet te snel beslist?" .. Vanmiddag heb ik mijn schoenen gekocht, 'n halve dag later 't zelfde: "Is de kl...
Voorbereiding Reacties: 5 6-2-2011 0:23:44

Kim
Bloemen in Nederland?
Wij wonen niet zo ver van de Nederlandse grens en mijn moeder zei vanmiddag dat bloemen in NL echt veel goedkoper zijn? Is het dan misschien een idee om daar eens te kijken voor onze bloemen? Iemand hier ervaring mee?
Bruidsboeket Reacties: 3 6-2-2011 0:20:57

Kristel
Vervoer
Hey iedereen   Ik was aan het denken over vervoer voor onze grote dag. In het begin dacht ik ieder zijn eigen wagen. Maar hoe langer hoe meer begin ik te denken dat het makkelijker kan zijn om iedereen met een bus te vervoeren. Heeft iemand hie...
Ideeën Reacties: 4 5-2-2011 23:36:35

caroline
Trouwkleed gezocht
Hello hello,   hier nog eens met alweer een vraagje... Voornamelijk om de kosten wat te drukken, ben ik op zoek naar een betaalbaar trouwkleed, mag ook tweedehands zijn.  Maatje 36/38.   Iemand ideetjes of kleedjes? :)   Thx...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 5-2-2011 22:51:59

Sarah
Wie wil mijn uitnodiging keuren?
Hoi bruidjes   Het voorlopige ontwerp van onze uitnodigingen zijn af. We moeten van de fotograaf de correcties die we willen aanbrengen, doorsturen maar ik vind dit zooo moeilijk. Ik heb geen flauw idee of het lettertype wel ok is, de kleur,...
Uitnodigingen Reacties: 34 5-2-2011 22:01:26

heleen
Dansles Leuven
Hoi! Wij zijn aan het rondkijken voor privé danslessen in Leuven. We vinden hier precies weinig over... Weet iemand waar we terecht zouden kunnen?  Groetjes!
Openingsdans Reacties: 4 5-2-2011 21:50:56

Leen
Ervaring Le Chapeau Bree
Hoi iedereen,   Ik wil ook mijn steentje bijdragen en jullie daarom alles vertellen over mijn ervaring bij Le Chapeau in Bree!  Ik had een afspraak gemaakt dat ik zou langskomen met mijn mama en getuige en ik had ook specifiek een bepaald k...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 5-2-2011 21:13:50

elke
fotograaf gezocht
Hallo Kent iemand een fotograaf die per uur werkt? Wij zoeken nog iemand voor 16 april. Regio Antwerpen.
Fotografie Reacties: 10 5-2-2011 20:16:21

Eduard
studio Happy Music / Up to You
Heeft er soms iemand ervaring met studio Happy Music of Dj van Up to You?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 5-2-2011 20:02:35

Kelly
vraagje @Claudia 12/08/11
Hey Claudia,   Ik las hier al enkele keren op het net dat jullie een taart laten maken door iemand (van de taartenfee?) Mag ik vragen wat zij vragen voor zo een taart en cupcakes? Wij gaan zelf een dessertenbuffet samenstellen, maar zo een m...
Voorbereiding Reacties: 3 5-2-2011 19:35:00

Evy
Huifkar verhuur Limburg
Hallo,   Weet er iemand waar je in Limburg een huifkar kan huren als vervoer voor de suite? Bedankt!   Groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 5-2-2011 19:17:16

Charlotte
Feestzaal zonder vaste catering....
Hallo iedereen!   Waarschijnlijk ben ik de zoveelste die afkomt met de vraag of er iemand een feestzaal weet :-) Dus hierbij mijn vraag: ik zoek een feestzaal waar er geen vaste catering is rond provincie oost-vlaanderen / begin Antwerpen? &...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 5-2-2011 18:36:54

Heidrun
Catalogus bruidkledij Rembo Styling
Heeft er toevallig iemand een catalogus met bruidskledij van Rembo styling 2010? Of iemand die weet waar je deze nog kan vinden?    
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 5-2-2011 17:13:36

karolien
Trouwen in de tuin
Hallo,   Wij trouwen dit jaar in augustus en hadden dit graag in de tuin gedaan. Wij zijn van Tielt-Winge en zoeken een bedrijf die tenten en tentvloeren verhuurd in de regio.   Kan iemand mij helpen?  
Locatie Reacties: 2 5-2-2011 16:53:41

Stephanie
Gewoon-Mario & Steffie (LIVE MUZIEK)
Hallo, Gewoon-Mario & Steffie kunt u boeken voor een leuke, gezellige avond met live muziek. Gewoon-Mario zingt Nederlandstalige muziek. Zo zingt hij nummers van o.a. André Hazes, Willem Barth, Frans Duijts, Frans Bauer, Wolter Kroes, Dja...
Muziek - Live Reacties: 0 5-2-2011 16:02:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...