Nu Online
Momenteel zijn er 188 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Barbara
Gospel zangeres?
Hoi, onze trouwdag komt ook steeds dichter en wij hebben nog een heleboel dingen niet vastgelegd. Zo zijn we heel dringend op zoek naar Gospel muziekanten. maar we willen liefst geen heel koor. we hadden gedacht aan 3 of 4 personen, eventueel begelei...
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 8-2-2011 10:40:44

Ellen
Uitnodingen
Ons uitnodigingen waren gisteren eindlijk klaar Alles gevouwd in enveloppen gestoken en allemaal geschreven Blijkt dat er foutjes in zitten maar tijd om her te drukken hebben we jammer genoeg niet dan zou het pas voor binnen 2 weken zijn ! fout...
Uitnodigingen Reacties: 12 8-2-2011 10:21:22

Annemie
dringend: ceremoniemeester 2 juli 2011
Hey allemaal   Wij zijn dringend op zoek naar een goeie ceremoniemeester voor onze huwelijksmis en receptie achteraf op 2 juli (regio Mechelen). Kunnen jullie mij iemand aanraden? Ik had Valère Peeters al gecontacteerd, maar die was al beze...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 8-2-2011 10:15:31

Ingrid
Tasje en bruidsboeket?
Hallo, Zelf heb ik een gekleurde jurk gekozen. De dame in de winkel presenteerde er een tasje bij. Ik heb het nog niet gekocht, maar twijfel. Kan het een tasje en een bruidsboeket. Lijkt me wat veel. Wat denken jullie? Alvast bedankt voor jullie me...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 8-2-2011 10:03:17

an
Oldtimer bus lauwers
Hallo, Heeft er van jullie iemand ervaring met de oldtimer bus van lauwers? Viel dat mee? Mooie versiering? Goeie prijs? .. Alvast bedankt
Ceremonie Reacties: 7 8-2-2011 9:49:03

nathalie
feestzaal regio mechelen
hallo,   heeft er iemand ervaring met de feestzaal salons van dyck in Mechelen? gezelligheid, lekker eten???
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 8-2-2011 9:38:40

cindy
bruidstaart
waar bestellen jullie je bruidstaart? weet iemand adresjes in de antwerpse kempen??
Voorbereiding Reacties: 2 8-2-2011 9:29:46

sylvia
Bruidschoenen
Beste bruidjes...   Weet er mij iemand te vertellen wat de kostprijs is ongeveer van de bruidschoenen bij van loock?   groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 10 8-2-2011 7:51:15

Lindsay
Leuke website met trouwkapsels!
Hoi dames, tijdens het surfen naar leuke trouwkapsels kwam ik toevallig op de volgende site terecht: www.papeillot.nl. Het is een website van een Nederlands kapsalon waarop een heleboel foto's van trouwkapsels staan. Het leuke hieraan vind ik dat he...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 7-2-2011 22:50:10

stephanie
weddingplanner
wat is de taak van een weddingplanner eigenlijk? en wat kost een weddingplanner bedankt
Ideeën Reacties: 1 7-2-2011 22:49:37

Yenda
Vader-Dochterdans
Hoi iedereen, Wanneer mn verloofde en ik spraken over het dansgedeelte van ons feest, dachten we altijd dat het er als volgt zou uitzien: openingsdans - ik&mn papa en hij&zn mama - vermenigvuldigen... MAAR nu zou ik toch graag een moment he...
Openingsdans Reacties: 8 7-2-2011 22:47:13

davina
bedanking ouders
hey, ik vroeg mij af of jullie allemaal een bedanking kopen voor jullie ouders en wat dit gaat zijn? want in ons familie is dit niet echt de gewoonte, ik heb dat eigenlijk nog nooit gezien of is dit enkel als je ouders meebetalen in de trouw  ...
Ideeën Reacties: 12 7-2-2011 22:31:23

sylvia
tekst uitnodiging
Beste bruidjes...   Kleine vraag als men voor de kerk en de wet trouwt, welk moet dan op de uitnodiging komen? Het uur datum en adres van de kerk of van het stadhuis? Of beide?  
Uitnodigingen Reacties: 4 7-2-2011 22:11:25

Patrick
ceremoniewagen
Hallo, Wij zijn op zoek naar een bus voor onze suite op vrijdag 1 juli 2011.Het moet geen grand chique zijn, liefst zo goedkoop mogelijk.We hadden een schoolbus die we mochten gebruiken, mijn nichtje en haar vriendinnen zouden ze de namiddag erv...
Ceremonie Reacties: 0 7-2-2011 22:09:59

Kim
Budget bloemen/versiering kerk
Oké, wij dachten dus tot nu toe dat er een koppeltje voor ons ging trouwen in de kerk maar zij hadden blijkbaar wel contact gehad met onze priester maar hebben nadien toch beslist om ergens anders te trouwen (zonder dit te laten weten). Met ande...
Bruidsboeket Reacties: 3 7-2-2011 21:21:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...