Nu Online
Momenteel zijn er 188 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Debbie
De zenuwen beginnen te komen
Nog 51 dagen en dan is onze dag er ook al! Het gaat superrap. Ik heb wel wat schrik dat ik niet met alles op tijd zal klaar zijn. Nog mensen die begin april trouwen?
Voorbereiding Reacties: 7 9-2-2011 15:41:21

sarah
UItnodigingen??
Dag bruidjes en gommetjes,   Wij trouwen op 22juli 2011 en op de site zie ik dat al een heel deel mensen die later of iets vroeger dan ons trouwen al aan hun uitnodigingen bezig. Wij kunnen hier nog niet mee starten om willen dat we nog niet&nbs...
Uitnodigingen Reacties: 6 9-2-2011 15:23:45

kimberly
Op zoek naar ceremoniewagen
Hallo trouwertjes   Wij trouwen op 14 juli 2012, dus nu zijn we al volop aan het plannen voor de 'GROTE DAG', wij hebben ook geen kerkelijk huwelijk, maar we doen het wel zoals het moet. We zijn nu volop op zoek naar ceremoniewagens, liefst ee...
Ceremonie Reacties: 5 9-2-2011 15:14:28

Leontine
Alles begint vorm te krijgen, maar....
Alles begint vorm te krijgen, maar ik heb toch steeds het knagende gevoel dat ik iets over het hoofd zie. Weten jullie wat dat is, of heb ik toch alles geregeld? We trouwen vrijdag 3 juni zeer klein in de geboorte omgeving van mijn aanstaande (2 uu...
Voorbereiding Reacties: 3 9-2-2011 15:07:06

Marijke
ceremoniemeester of niet?
Hallo allemaal Wij zijn nu aan het twijfelen of we wel een ceremoniemeester gaan vragen. Wij trouwen in de vroege middag en gaan nadien iets eten met de suite. 's avonds hebben we een avondfeest. Omdat er een 'gat' is in de dag, gaan de ceremoniemee...
Ceremonie Reacties: 10 9-2-2011 13:51:57

Kelly
mia monta prijs suitekledij
Heykes   Ik ben van Kessel, dus helemaal niet in de buurt van deze winkel. mijn getuige heeft op site een mooi kleedje gezien, maar vraagt zich af wat de prijsklasse is bij hen? Het zou gaan om een kort kleedje.   Allemaal bedankt voor ...
Kledij - Suite Reacties: 2 9-2-2011 12:54:26

karen
dankviering -gebedsviering
hoi, Mijn vriend en ik trouwen met een viering door een priester, maar dus geen eucharistie (omdat dit niet kan wegens eerder huwelijk). We hebben binnenkort een afspraak met de priester om de inhoud te bespreken, maar ik ben toch nog op zoek naar i...
Ceremonie Reacties: 14 9-2-2011 12:10:11

maria
feestzalen Antwerpen - Mechelen
Hallo zopas vernomen dat er nog een zoon van mij gaat trouwen.. is er iemand die een mooie feestzaal kent die je kan afhuren , waar je zelf de traiteur mag bepalen? dus liefst omgeving antwerpen - Mechelen Zou voor een 100 man zijn ongeveer ? &n...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 9-2-2011 11:45:38

Charlotte
trouwringen zelf ontwerpen - Robbzilla
Hey mede lotgenootjes!!!   Wij hebben gisteren onze eerste workshop gehad om onze eigen ringen te ontwerpen en maken! En.....  Waaaaaaaooooooooow..... echt super! We wisten allebei niet echt wat te verwachten, maar het ging onze verwacht...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 9-2-2011 11:19:47

Lien
Oeps uitnodiging!!
Foutje ben te snel ben zo blij dat ik het snel met iedereen wou delen!!
Voorbereiding Reacties: 0 9-2-2011 10:42:18

Lien
Eerste proef van uitnodeging ontvangen!!!
Hallo iedereen,   Vandaag heb ik mijn eerste proefdruk ontvangen ziet er al redelijk goed uit maar op pc is anders dan in het echt hé. Zijn er mensen die eens willen kijken en hun mening geven?? En eventueel nog wat tips?   Groetjes, L...
Voorbereiding Reacties: 40 9-2-2011 10:38:45

Maartje
Nog 100 dagen ..
Zoals nog enkele bruidjes hier op het forum, zijn vandaag de laatste 100 dagen ingegaan, zo spannend! Het begint echt wel kortbij te komen! Ben toch blij dat ik goed op voorhand begonnen ben met de grote lijnen te regelen. Binnen 3-4 weken verhuizen ...
Voorbereiding Reacties: 9 9-2-2011 10:12:58

Stephanie
lingerie of niet?
Hallo bruidjes,   Bij het kopen van mijn kleed, zei de verkoopster dat ik geen beha zou moeten dragen. Ik heb nochatns een C-cup. Er zitten namelijk korset-achtige verstevigrs in mijn kleed. Zijn er nog die geen lingerie dragen onder hun trouw...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 9-2-2011 0:40:07

Inge
uitnodiging
Hallo, Normaal waren we van plan om de uitnodigingen bij de fotograaf te laten maken,meteen professionele foto's en de uitnodiging in orde,nu hebben we de prijs ontvangen en vind mijn vriend het toch een beetje veel geld voor een uitnodiging,terwijl...
Uitnodigingen Reacties: 3 8-2-2011 23:21:55

Barbara
engelstalig misboekje
heeft iemand wat engelstalige teksten voor in ons misboekje? of een tip waar ik daar mogelijks aan kan geraken?   dankjewel
Ceremonie Reacties: 4 8-2-2011 22:15:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...