Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

nessie
maelstede of klokhof?
feestje in klokhof of feest in maelstede zaal symphony... dorie kiezen is moeilijk. Iemand tips?    
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 9-2-2011 23:03:40

Vanessa
bruidsboeket met bruin in verwerkt
Besten,   zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een boeket waar iets van bruin in verwerkt is, aangezien ik een donker bruine rok heb en een witte bustier, Nu is er niet direct een bloem die ik met bruin associer. Iemand een vb misschien o...
Bruidsboeket Reacties: 9 9-2-2011 22:32:43

Lieven
Orangerie Broel Kortrijk
Hey,   zijn er mensen die ervaring hebben met Broel Kortrijk? Of er naar een trouwfeest geweest zijn? Zoja, laten jullie even jullie bevindingen weten?   Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 9-2-2011 21:50:31

natasja
elisa colourd shoes
halloe iedereen,   iemand ervaring met deze schoenen ?   x
Kledij - Accessoires Reacties: 5 9-2-2011 21:48:28

Kathleen
DJ Blue moon team of niet?
Heeft er iemand ervaring met deejays van het Blue Moon Team? Het Kasteel van Brasschaet werkt hier mee samen. De muziekinstallatie is sowieso verplicht af te nemen. Je kan nog wel je eigen dj kiezen. Reacties ivm het Kasteel van Brasschaet zi...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 9-2-2011 21:28:15

Ellen
Pfff
Even stoom aflaten!  Er staan bij mij nog 170 dagen op de teller. Het lijkt precies zo traag te gaan. Ook al zeggen mensen mij, het zal er sneller zijn dan je denkt. Maar dat is precies bij mij het geval niet. Wil echt alles in orde brengen, ...
Voorbereiding Reacties: 7 9-2-2011 20:54:57

eline
ik begin te flippen
hoi hoi iedereen!   plots besefte ik gisterenavond:  nog een goeie 3 maanden en het is zover!!!   en sindsdien loop ik als een kip zonder kop door ons huis!   Mijn ventje moet nog onze uitnodigingen maken (hij is ontwerper)...
Voorbereiding Reacties: 11 9-2-2011 20:32:25

Claudia
Hulp voor decoratie
Hey allemaal,   Mijn verloofde gaat bij zijn ouders slapen de nacht voor den trouw en de familie komt dan samen bij ons op het appartement. Voor ons appartement zijn een paar parkeerplaatsen die we waarschijnlijk mogen gebruiken om even iets te ...
Voorbereiding Reacties: 1 9-2-2011 20:15:57

Annelies
Ceremoniebusje
Hoi bruidjes en gommetjes,   wij zijn nog op zoek naar een ceremoniebusje waar ongeveer 16 personen in kunnen` in de regio Dendermonde - Sint-Niklaas? Kunnen jullie mij enkele tips geven?   thx!
Ceremonie Reacties: 5 9-2-2011 20:05:03

cristine
satijnenof leren schoenen
Hallo bruidjes, bij de typische bruidsschoenen heb ik wat problemen; of de hiel is te groot, of ze zijn te puntig ofwel gewoon te duur. nu heb ik leren schoentjes gevonden. in de bruidswinkel zeggen ze dat gewone witte schoenen lelijk zijn onder een...
Kledij - Accessoires Reacties: 12 9-2-2011 19:38:01

sylvia
Dj of niet
Liefste bruidjes,   Ik zit met een dilemma en hoop dat iemand mij kan helpen. De feestzaal die wij gehuurd hebben heeft geen Dj. Wel lichteffecten enz... en de eigenaars hebben voorgesteld om de hele avond  aangepaste muziek van de taverne ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 11 9-2-2011 17:28:07

karen
websites met inspiratie
hoi!   Zelf haal ik veel inspiratie van websites met veel foto's. Liefst niet al te commerciële websites (helaas zien die er meestal niet uit!!) Dit zijn mijn favorieten:   www.styling-bruiloft.nl/ www.polkadotbride.com www.rock...
Ideeën Reacties: 11 9-2-2011 16:17:25

kim
Hoe berekenen hoeveel drank je moet inkopen (wijn cava)
Hoi iedereen, de receptie doen wij in onze tuin en ik wilde weten hoe ik moest berekenen hoeveel cava en wijn ik mot inkopen ?   er zal ongeveer 65 man zijn en ik dacht een halve fles cava de man te rekenen en 2 glazen wijn ? of is dit te wein...
Voorbereiding Reacties: 3 9-2-2011 16:09:57

Jeroen
Lokatie voor receptie/diner/feest gezocht (knus)
Hallo allemaal, ik ben al een tijdje op zoek naar een ideale lokatie om na onze ceremonie (Schellingwouderkerk) de dag door te brengen. Bedoeling is om daar te starten met een receptie (125 personen), vervolgens met de daggasten te dineren (30 pers...
Locaties - Viering Reacties: 0 9-2-2011 16:00:50

Astrid
Stand van zake juli bruidjes
Dag juli bruidjes   Aangezien de schoonmoeder hier paniek aan het zaaien is dat nooit alles vlot gaat verlopen op de dag zelf en we veel te weinig bezig zijn met de trouw, wil ik via deze weg eens checken hoe slecht we nu wel niet bezig zijn. ...
Voorbereiding Reacties: 11 9-2-2011 15:53:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...