Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sandra
Locaties buiten en binnen gezocht regio Brugge
Wij trouwen op 24 juni 2011 in Oostkamp. Ingeval het regent , zijn we nog op zoek naar een geschikte locatie voor de fotoshoot. Iemand ideetjes ?  
Locaties - Fotografie Reacties: 2 12-2-2011 20:27:17

Cindy
Foto's Rock Werchter
Hoi,   Wij hebben elkaar leren kennen op Rock Werchter en het thema van ons feest wordt; Festival.  We trouwen in september, maar hadden graag onze foto's laten trekken op de wei van Rock Werchter. Dit zou eind juni zijn, enkele dagen v...
Fotografie Reacties: 6 12-2-2011 20:02:06

Charlotte
jihaaaaa, eindelijk definitieve gastenlijst
joepie! EINDELIJK is onze gastenlijst volledig en definitief. 't Is een moeilijke bevalling geweest. Wie vraag je en voor wat? Vraag je collega's en voor wat? Voor receptie? feest? desserbuffet en dansfeest? Wat met de vrienden van de ouders? Wat...
Voorbereiding Reacties: 4 12-2-2011 19:55:51

Melissa
http://www.studiozet.nl/
Hoi,    Wij willen uitnodigingen gaan bestellen maar zoveel keuze uit website maar allemaal even duur!  Kent iemand de website http://www.studiozet.nl ?? Wij kennen de website niet!    Groetjes 
Uitnodigingen Reacties: 3 12-2-2011 19:05:59

An
Ik zag dat het goed was....
Vandaag naar de kapper geweest een soort van proefkapsel voor de fun laten maken en moet zeggen het eindresultaat was wat ik wou!! Daarna een soort van proef make-up gaan laten doen en ook dit eindresultaat was meteen zoals ik het me had voorgesteld....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 12-2-2011 18:58:05

Nathalie
Feestzaal
Hey iedereen, Mijn vriend en ik twijfelen nog tussen drie feestzalen voor ons huwelijk. Het zou gaan om een receptie en avondfeest. Graag hadden wij gehoord of iemand ervaring heeft met deze zalen, positief of negatief. Het gaat om: Flinckheuvel i...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 12-2-2011 18:40:26

kath
tweedehands jurk gezocht miamonta zwart-wit collectie 2010
Hallo,   ik ben op ziek naar een tweedehands trouwjurk aangezien mijn budget beperkt is. het gaat over een jurk van mia monta zwarte lange rok met wit zwart bustier.  Of ken jij een goede kleermaker die mij een ontwerk kan maken tegen een s...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 12-2-2011 18:33:42

Ilse
witte paraplu's
Hallo iedereen,   ondertussen zijn wij al bijna een jaartje getrouwd en ik heb nog 2 grote witte paraplu's waar ik niet veel meer mee kan doen. Iemand van jullie dit dit soms nog zoekt? Stuur mij gerust een berichtje! groeten, Ilse
Voorbereiding Reacties: 3 12-2-2011 17:04:04

Emmy
Ervaringen ceremoniemeester Schoonbaert Assebroek
Ik lees hier vooral over ceremoniemeester Patrick Schoonbaert. Heeft iemand ervaringen met het andere ceremoniebedrijf Schoonbaert in Assebroek?
Ceremonie Reacties: 3 12-2-2011 16:39:33

tinne
Bloemenbroches gezocht!
Ik ben op het internet een bruidsboeket tegengekomen geheel gemaakt van broches (in de vorm van bloemen, vlinders,...). Graag had ik zelf zo'n boeket gemaakt. Nu ben ik op zoek naar goedkope broches. Kan iemand mij hierrond tips geven? Alvast bedankt...
Bruidsboeket Reacties: 2 12-2-2011 16:26:29

Liesbeth
Help! zwarte bruidsschoenen
Hallo,   Ik ben opzoek naar zwarte bruidsschoenen! Ik ben al verschillende winkels afgelopen maar zonder veel succes. Heeft er iemand ideeën waar ik deze eventueel zou kunnen vinden. Liefst regio Herentals (provincie Antwerpen)   G...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 12-2-2011 15:07:30

lies
HELP !!! Live zang huwelijk 02/07/2011
Hallo iedereen,   met nog 139 dagen voor de boeg zijn wij ontzettend op zoek naar iemand die onze huwelijksviering kan perfectioneren met fantastische live zang. Regio Vlaams-Brabant en liefst geen te klassiek repertoire/stem... Kan iemand on...
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 12-2-2011 13:43:55

julie
uitnodigingen
zou graag een zin hebben om te zeggen da ik geen bloemen wil, want we vertrekken op reis hoe doe je da? we hebben nu al als je ons graag helpt bij een van onze dromen en dan teken van envolppe
Uitnodigingen Reacties: 6 12-2-2011 13:42:23

leen
kado ouders tekstje + trouwfoto
Dag bruidjes,   Ik ben op zoek naar een website/winkel/...waar je terecht kan om een fotokader te laten graveren met een tekstje of iets anders van kado om een mooi bedankingstekstje voor de ouders te combineren met een toekomstige t...
Ideeën Reacties: 2 12-2-2011 13:19:10

sandra
Wie trouwt er nog vrijdag 24 juni 2011 ?
Hallo ,   Wij trouwen vrijdag 24 juni 2011 om 16u30 voor het stadhuis. Dit zal een halfuurtje duren met iets om te drinken aangeboden door de gemeente. Daarna richting feestzaal voor een verkorte receptie en avondfeest. Alle genodigden zijn...
Voorbereiding Reacties: 5 12-2-2011 12:31:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...