Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Philip
curlies
Hay brides in spe!   ons huwelijk ligt alweer een eindje achter ons...   Maar ik heb nog enkele curlies liggen, enkele ervan heb ik zelf gedragen, (maar zijn nog perfect hoor) en enkele zijn nog helemaal nieuw! ik vond dat super om mij...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 14-2-2011 9:36:38

Isabel
VALENTIJN = 200 dagen
Vandaag staat onze teller op 200 dagen wat ons een fantastisch gevoel geeft en zeker op Valentijn. Kan het nog romantischer zijn! Deze maand kunnen we nog niet zo veel doen. Juist dat we al een grote favoriet gevonden hebben als liedje&...
Voorbereiding Reacties: 2 14-2-2011 9:35:00

Ludo
Bruidsjurken gezocht voor fotoreportage
Oproep aan alle bruidjes die reeds getrouwd zijn en hier op het forum aanstaande bruidjes met raad en daad bijstaan. Ik ben op zoek naar bruidsjurken om een fotoshoot te houden met 2 jonge vrouwen.  Wie van jullie wil er haar bruidsjurk voor &#...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 14-2-2011 9:24:19

Liselotte
Kerkdienst zonder Eucharistie
    Dag Bruidjes!   Mijn vriend en ik hadden zaterdag een afspraak met de pastoor. Die is heel goed verlopen, maar plots zei die "ik ga gewoon het sacrament van het huwelijk geven en geen eucharistieviering geven" De rede...
Religie Reacties: 10 14-2-2011 9:21:17

Charlotte
Muziek kerk - installatie
Goeie morgen bruidjes,   Even een vraagje over de muziek in de mis. Wij hebben gekozen om geen live-muziek in onze viering te gebruiken, maar wel de originele nummers van op cd te laten spelen. Voorzien jullie hiervoor een professionele muzie...
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 14-2-2011 8:32:51

Melissa
JOEPI!
Nog minder dan 200 dagen!
Voorbereiding Reacties: 2 14-2-2011 5:51:18

Kim
Zoek foto's van zijden boeketten en boeketten met gerbera's!
Wij zijn aan het bekijken wat we met de bloemen zullen doen :) Ik begin eigenlijk wel fan te worden van zijden bloemen maar mijn verloofde is hier eigenlijk niet zo'n fan van. Ik vind anders dat het wel veel voordelen heeft .. Wie heeft mooie foto's ...
Bruidsboeket Reacties: 7 14-2-2011 0:16:29

Stefanie
Adres op uitnodigingen
Hallo. Ik vraag mij af waarom ons adres en eventueel die van onze ouders op de uitnodiging moeten staan. Bedankt !    
Uitnodigingen Reacties: 7 13-2-2011 23:06:03

Veronique
Misboekjes
Hallo trouwertjes!   28 mei komt steeds dichterbij, en het wordt dringend tijd om aan ons misboekje te beginnen. Ik heb een plannetje meegekregen van de deken van hoe zo'n misviering er eigenlijk uitziet, maar vind de teksten heel onpersoonlij...
Religie Reacties: 5 13-2-2011 22:25:39

An
A ring a ding dong!
Dit berichtje heeft absoluut niets te maken met het liedje 'Ding-A dong'.  Want ik geloof dat de zangeres (van wie ik de naam niet ken) zingt: 'Even when your lover is gone.'  En dat is bij ons in elk geval not done!  (Tot dusver het r...
Voorbereiding Reacties: 2 13-2-2011 22:15:14

elke
visagiste aan huis gezocht regio Antwerpen
Hey Ik zoek nog een visagiste voor mijn make up, die aan huis kan komen regio noorden van antwerpen het is voor 16 april! iemand tips?
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 13-2-2011 21:54:25

Claudia
Versiering
Hoe gaan jullie de plaats waar jullie samenkomen versieren? Ik dacht aan een rode lopen tot de voordeur en eventueel wat bloemen of ballonnen ofzo, maar mijn verloofde vindt dat allemaal een beetje teveel... 
Voorbereiding Reacties: 4 13-2-2011 21:40:43

Sara
Dj gezocht
Hey allemaal,   met nog 103 dagen te gaan en nog steeds geen dj gevonden te hebben zet ik hier nog eens een vraagje. Zijn er onder jullie die de gegevens kennen van Dirk de groot? of van andere goede dj's rond tienen, leuven, korteberg, lie...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 13-2-2011 20:57:34

Sharon
stoelhoezen huren
Hallo allemaal,   Voor de ceremonie zou ik graag witte stoelhoezen huren. Weet iemand waar ik daarvoor terecht kan? Kunnen jullie mij ook zeggen hoeveel zoiets kost?   Dankjewel groetjes Sharon
Ceremonie Reacties: 6 13-2-2011 20:17:48

Marleen
fotograaf gezocht
Beste medetrouwertjes   wat een simpel feestjje moest worden, is stillaan aan het uitgroeien tot een heus trouwfeest met alles erop en eraan. Wat maakt dat we toch echt wel een professionele fotograaf zullen nodig hebben, ik weet enkel niet w...
Voorbereiding Reacties: 1 13-2-2011 20:05:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...