Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tamara
Dansschool
We zijn gisteren samen les gaan volgen in een dansschool, man, man, das niks voor ons. We hebben er wel leuke ideetjes opgedaan voor onze openingsdans, maar echt dansers zullen we nooit worden, we dansen heel graag, maar die pasjes zijn allemaal niks...
Openingsdans Reacties: 5 14-2-2011 20:12:33

Chantal
Domein Martinus :D
Hoi Mede-bruidjes!   Wij hebben zojuist het voorschot betaald voor feestzaal Domein Martinus (Halle-Zoersel) voor 16 juni 2012! Hihi zo blij...het eerste ding van onze to-do lijst is geregeld!! CHECK   Zijn er nog bruidjes/gommetj...
Locaties - Feestzaal Reacties: 14 14-2-2011 20:02:04

Sofie
Feestzaal Camargue in Bertem ( korbeek dijle)
Morgen gaan we hier een kijkje nemen....   Zijn er toevallig mensen die hier recent ervaringen mee hebben? Ik vind amper iets van recenties of aanbevelingen over deze zaal. Mijn beste vriendin is van dezelfde omgeving en had zelfs nog nooit van ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 14-2-2011 19:47:25

Erika
the big apple
Hey iedereen Wij trouwen in de grote vakantie en zijn volop ideen aan het opdoen als inkleding Gezien we op huwelijksreis gaan naar New York (met nog een uitstap naar de bahama's) hadden we gedacht om als thema 'the big apple' te nemen.  Ook wi...
Ideeën Reacties: 3 14-2-2011 19:39:29

julie
Ceremoniemeester
Weet er iemand hoeveel dit ongeveer kost ?
Ceremonie Reacties: 6 14-2-2011 19:16:10

tamara
weet er iemand de betekenis van het liedje sound of silence?
wij twijfelen dus nog tussen twee liedjes als openingsdans   oftwel re-play en gordon met nee nooit meer   oftwel nick & simon met sound of silence   onze dans kan op beiden gedaan worden dus dat is geen probleem   wat...
Openingsdans Reacties: 9 14-2-2011 19:01:23

Nele
intrede op z'n amerikaans
Graag even jullie advies. Wij zouden graag de kerk binnenkomen op de Amerikaanse manier. Nu weten we eigenlijk niet zo goed hoe we dat kunnen organiseren. We hebben geen ceremoniemeester, wel een vriend van ons die dat op zich neemt, maar hoe moeten...
Ceremonie Reacties: 5 14-2-2011 18:56:13

joke
Cateraar Gent
Dag iedereen, Heeft iemand ervaring met één van volgende cateraars/traiteurs: foodsie, feestarchitect, quisto, Van Cauwenberghe, illie mangaro... Of  een andere in de omgeving van Gent? We zijn op zoek naar een cateraar die kan instaa...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 14-2-2011 18:27:24

Celesta
STRESSSSSSSS!!!
Hoi allemaal,   't moet even van me af... stress stress stress...   Plots keiveel extra kosten voor de zaal waarover helemaal niets gezegd was, dus gaan we een andere locatie moeten zoeken. Zouden nu bij ArtCube Gent gaan, maar dat kon...
Locatie Reacties: 7 14-2-2011 16:54:23

Peter
Ceremoniemeester
ik dacht aanvankelijk om ons huwelijk te organiseren zonder ceremoniemeester, maar ik merk dat ik nu soms al stress krijg van het huelijk, en dan staan er nog 515 dagen op de teller. Misschien is het toch maar beter als ik er eentje neem voor die dag...
Voorbereiding Reacties: 5 14-2-2011 16:15:51

Aurelie
Mei bruidjes!
Stres... Hier staat er nog 87 dagen op de teller en heb het gevoel dat ik niet klaar zal geraken ...    Dit is tot nu toe nog mijn planning:   26 feb: rondtoeren voor bedankingen (gasten en kindjes) en ballons bestellen 4 maart: komen ...
Voorbereiding Reacties: 7 14-2-2011 16:00:49

Evi
Fotoreportage regio Gent
Hallo iedereen   Alles begint in zijn plooien te komen, maar nu viel mij net iets binnen. Wij moeten aan onze fotograaf zelf een beetje aangeven welke locaties we willen voor onze fotoshoot.   Nu wil mijn bruidegom graag naar Gent gaan voor...
Locaties - Fotografie Reacties: 8 14-2-2011 15:59:50

Ellen
46 dagen!
De misboekjes zijn nu volledig klaar, dus weer wat minder op ons lijstje Het begint nu echt wel te korten  
Voorbereiding Reacties: 2 14-2-2011 15:46:27

Elize
naaister/ontwerper trouwjurk regio Gent
Hallo iedereen!   Na lang zoeken heb ik eindelijk men trouwkleed gevonden! Enkel, nu blijkt dat ze de jurk toch niet in productie gaan brengen...   Ik ben dus op zoek naar iemand die ze zou kunnen namaken en hier en daar wat aanpassen. (dan...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 14-2-2011 14:55:08

renske
locatie in de kempen
hoi, Wij zijn op zoek naar een prachtige locatie in de kempen liefst in herentals of grobbendonk voor onze foto's te trekken. in herentals heb ik al paar voorbeelden maar weet het nog niet zeker :) ik heb al aan de nete (de hut) aan het zh en dan ...
Locaties - Fotografie Reacties: 9 14-2-2011 14:31:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...