Nu Online
Momenteel zijn er 21 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

tima
hof ter molen versus saint germain
hoi kan iemand zijn menig geven over de zalen hof ter molen (leke) en salons saint germain (diksmuide) en weet er iem zowat qua prijs kwaliteit hoe het zit tussen die 2 of als er iem al zowat vb prijzen weet van 1 van die feestlocaties ?? zou nog bet...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 15-2-2011 8:47:34

Yicke
Cermoniemeester + auto's + bediening vallen weg...
Pure paniek.   10 dagen voor ons huwelijk krijgen we een, bijzonder kort, E-MAILTJE van onze ceremoniemeester, waar we ook de 8 suiteauto's van hebben en de bruidswagen én bedienend personeel voor bij mijn ouders, dat hij geopereerd moet wo...
Ceremonie Reacties: 18 15-2-2011 8:19:10

Jan
Huwelijksmis 250euro? Vinden jullie dat niet teveel? Protesteren?
Hallo   Blijkbaar gaat onze huwelijksmis 250euro kosten. Eerlijk gezegd ben ik hier niet mee akkoord en vind ik dat een schandalig hoge prijs!   Heeft dan niemand zich hier al ooit vragen bij gesteld en altijd maar braafjes betaald aa...
Ceremonie Reacties: 30 15-2-2011 7:49:29

Liesbet
Trouwkleed - Linea Raffelli
Frustraties, Dilemma's, Twijfel alom. Ik heb hét kleed gevonden alleen valt het ver buiten mijn budget. Ook heb ik een ander kleed gevonden binnen mijn budget, maar niet dat Wow gevoel dat ik bij het andere kleed had. Ik wil me wel Wow voele...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 15-2-2011 5:50:01

tamara
foto's in de zoo en centraal station , inkom betalen en aanvraag voor station?
wie heeft er al eens foto's laten maken in de zoo?   ik vroeg me af of je dan ook de inkom moet betalen als je gewoon een uurtje foto's laat nemen ...   en bij het centraal station :   kan je daar zomaar binnenstappen en een fot...
Locaties - Fotografie Reacties: 6 15-2-2011 4:53:16

tamara
wie kan me nog dj's aanraden die ook met karaoke overweg kunnen ( regio ekeren)
hallo iedereen ,   ja wij gaan dat  dus doen , tussendoor de muziek een karoake doen :-)   maar blijkbaar zijn er niet al te veel dj's die hier in ervaring hebben   ook zijn er site's met karaoke verhuur en animator maar o...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 15-2-2011 0:17:13

Darline
vraagje over kleding
hallokes, Bij ons heeft iedereen in de suite de zelfde kleren aan. Nu heb ik een kleedje in wit en rood. Nu willen de vrouwen allemaal een jurk aandoen in het rood. Nu ben ik aan het nadenken zou ik niet beter vragen voor een ander kleur. Anders v...
Kledij - Suite Reacties: 8 14-2-2011 23:09:47

Rebekka
Probleem: stadskledij?
Frustratie!!! (sorry, het moest er even uit)   Net mijn mama gebeld om te melden dat het trouwkleed (met bontje en handschoenen) besteld is, ze was blij... dan ging het over mijn broers (en vader).  Ik had haar op zaterdag (de bruids...
Kledij - Suite Reacties: 10 14-2-2011 22:47:15

Nathalie
regio knokke-brugge
Dag bruidjes,   Gisteren de aanzoek gekregen en vandaag al volop in de weer om een huwelijk te plannen. Wij zouden graag in oktober dit jaar trouwen, dus nog maar een goeie 240 dagen te gaan. Ik heb daarjuist naar de feestzaal 'hof ter mude' ...
Voorbereiding Reacties: 4 14-2-2011 22:33:51

Titus
trouwlijsten op internet
Hallo,   kent er iemand een alternatief voor Inno voor een trouwlijst op internet?   Bedankt!
Ideeën Reacties: 3 14-2-2011 22:12:15

Ellen
Wolkie Talkie
Net besteld...   http://www.wolkietalkie.nl/nl/home.html   Lijkt me wel leuk om zowat foto's te nemen...En waarschijnlijk, hoe later op de avond hoe 'interessanter' de tekst ;-)
Ideeën Reacties: 2 14-2-2011 22:09:01

renske
ringen in boeket
ik zou graag onze ringen in mijn boeket verwerken ipv een ringkussen of dergelijken maar heeft iemand een idee hoe je dat stevig kan bevestigen? alvast bedankt voor de reactie x
Bruidsboeket Reacties: 5 14-2-2011 21:53:46

Lien
Huwelijk plannen in sneltempo
Hallo bruidjes (to be)   2 weken geleden hebben wij beslist om nog dit jaar te huwen. Met nog 94 dagen op de teller hebben we dus nog alles te plannen. Of toch bijna... De feestzaal is beslist, de datum is gekozen, de stof voor het kleed is ge...
Voorbereiding Reacties: 5 14-2-2011 20:59:05

Tinne
Boekje eucharistieviering
Hallo,   Vandaag ben ik samen met mijn toekomstige echtgenoot langsgeweest bij de diaken. Ons boekje voor onze mis (met eucharistie) dienen we zelf op te stellen. Heeft iemand soms een voorbeeld, of bereid om zijn eigen boekje door te sturen? Wi...
Voorbereiding Reacties: 4 14-2-2011 20:42:28

Vanessa
Fotograaf gezocht regio Nederzwalm/Oudenaarde
Hallo, Ik ben op zoek naar een fotograaf voor onze trouwfoto's te nemen. Het is niet de bedoeling om ons een hele dag te volgen, maar gewoon foto's van ons samen + ev. familie. Weet er iemand goede fotografen?    
Locaties - Fotografie Reacties: 3 14-2-2011 20:14:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...