Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Melanie
hoe ringen uitwisselen bij burgerlijk huwelijk?
Aangezien we niet voor de kerk trouwen is het de bedoeling dat we de ringen in het stadhuis gaan uitwisselen. Nu vraag ik me af hoe dit plaats vindt? In de kerk worden er geloften gezegd en dan hoort dit er automatisch bij. Maar wij gaan gewoon een '...
Ceremonie Reacties: 4 15-2-2011 21:45:44

Sigrid
betaalbare trouwkledij regio leuven
hallo,   weet iemand een goed adresje in de buurt van leuven waar ik betaalbare bruidsjurken kan passen/kopen. Mijn budget is eerder beperkt, een jurk van 1300euro gaat gewoon niet voor mij; Iemand ideetjes??  alvast bedankt.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 15-2-2011 21:44:20

natascha
blanc fixe..
Goede avond mede bruidjes... Morgen bel ik voor een afspraak om de zaal blanc fixe te gaan bezichtigen...    Iemand al een trouwfeest meegemaakt daar... Goede of minder goede commentaren zijn steeds welkom... Tot hoors...  
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 15-2-2011 21:30:17

Femke
Openingsdans?
Welk nummer hebben jullie voor de openingsdans? We twijfelen nog over zoveel. Iemand leuke tips....? :-)
Openingsdans Reacties: 28 15-2-2011 21:20:51

Charlotte
Stoelen huren...wie helpt mij?
Liefste bruidjes (en gommetjes),   aangezien wij niet in een feestzaal trouwen, moeten wij alles van a tot z regelen. Daarom zijn wij nu op zoek naar stoelen. Ik heb daar echter 2 vragen bij (en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ).   ...
Voorbereiding Reacties: 4 15-2-2011 21:02:19

Ellen
geloften
Hoi allemaal, Ik was gisteren met mijn vriend bezig over de viering. En we vroegen ons af wat er allemaal in de geloften staat? Ik was er al aan begonnen en had er in geschreven hoe we elkaar hebben leren kennen enzo. Maar mijn vriend vond niet d...
Ceremonie Reacties: 4 15-2-2011 20:27:31

eline
Wanneer 1ste pasbeurt?
Hoi hoi   ik trouw 20 mei 2011, nog een goeie 3 maanden dus.   Vorig jaar mijn kleedje gekozen. Ik had rond de eindejaarsperiode al enkele malen gemaild om te weten welke schoenen en lingerie ik zou kunnen kopen maar ik kreeg geen respons. ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 15-2-2011 20:20:47

Claudia
Uren staan vast!
We zijn nu zes maandjes voor onze trouw en dus konden we ook het uur van het gemeentehuis vastleggen! Dus 12 augustus om 13u trouwen in het gemeentehuis en om 13.45u in de kerk! Ik ben echt héél blij :)
Voorbereiding Reacties: 9 15-2-2011 19:59:07

Evi
Ervaring Kelly Lenhardt of looks of versailles of andere...
Hey iedereen,   Ik heb al enkele keren tips gevraagd ivm kapster+make-up aan huis en ik heb ook al enkele malen informatie gevraagd. jammergenoeg zijn alle kapsters aan huis niet van mijn regio (Oost-Vlaanderen) waardoor ik dus redelijk wat km...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 15-2-2011 19:10:10

Cindy
Bruidshuis Ellen in Oostburg
Hallo, Enige tijd geleden las ik op dit forum dat Bruidshuis Ellen mogelijk ging sluiten. Iemand had daar haar jurk besteld en kon maar geen antwoord krijgen of ze nog aan haar jurk ging geraken. Ik heb daar verder niets meer van gehoord. Weet er ie...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 15-2-2011 19:00:53

Charlotte
Kousenband
Jaja, mijn huwelijksbrein werkt vandaag precies op volle toeren! Alleen weet ik op veel vragen het antwoord niet... Gevolg: hier ben ik weer :-).   Hier en daar lees ik iets over een kousenband. Dragen jullie dit allemaal? Welke betekenis heef...
Kledij - Accessoires Reacties: 13 15-2-2011 18:40:47

Virginie
wettelijk huwelijk - nodig dat broer en schoonbroer zelfde hebben als bruidegom of ...
Vorige week stelde mijn zus mij de vraag of ze kostuum moeten huren? Ik zei daarop nee omdat wij toch voor wet trouwen en ze niet in suite moeten lopen dus het niet belangrijk is als het al hetzelfde is.  Ik was toen wel aan het denken dat het...
Kledij - Bruidegom Reacties: 2 15-2-2011 17:31:48

Elke
Het rekreatief in wilrijk
Hoi iedereen! Heeft er iemand ervaring met de zaal van het rekreatief in wilrijk?   Groetjes Elke!
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 15-2-2011 17:21:19

Virginie
welke uitnodigingen kiezen jullie
Wij zijn in oktober eens gaan zien voor uitnodigingen bij een drukker maar ik twijfel nog om kaartje te laten maken met fotograaf met onze foto op of gewoon kaartje   1) Wat hebben julllie gekozen en hoeveel kost dat? Toen wij gekeken hebben w...
Uitnodigingen Reacties: 5 15-2-2011 17:20:35

Virginie
gezocht "oldtimer" regio West-Vlaanderen
Hello Hello   Wij trouwen op 3/09 en dit enkel voor de wet en dat is de reden waarom wij enkel kijken voor auto voor ons.  Ik zie graag zo een ouder model 1)Hoe snel moet je hiervoor kijken? 2)Kennen jullie iemand regio Waregem, Kort...
Ceremonie Reacties: 7 15-2-2011 17:16:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...