Nu Online
Momenteel zijn er 27 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

jill
feestzaal
Hallo, ik ben opzoek naar een feestzaal met een burlesque of theater-achtige look...zoiets als u kan zien op volgende site (www.degekkehaan.be) maar dan in regio Limburg...Iemand een idee? We wouden eerst ons feest geven in een spiegeltent , maar di...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 16-2-2011 18:42:50

sofie
Intredelied Erik Satie
Hallo,   Ik vind de muziek van Erik Satie heel mooi. Ik was aan het overwegen om iets van hem te gebruiken als intredelied. Nu twijfel ik omdat de liedjes iets triests in zich hebben. Zijn er nog mensen die al muziek van Satie hebben...
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 16-2-2011 17:27:17

maria
feestzaal de lozen boer in lochristi
hallo,   heeft er iemand van jullie al een huwelijksfeest gehad in de lozen boer in lochrist? waren jullie er tevreden over? en viel de prijs van de drank mee aangezien je daar niet kan werken met een forfaitair bedrag?   bedankt ho...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 16-2-2011 16:45:28

Nina
Jazz band voor receptie en Saxofonist met DJ
Hi allemaal,   Wij trouwen op vrijdag 26 augustus in Leuven en zijn op zoek naar een Jazz groep die tijdens onze receptie (ca.. 2 uur) speelt. Ook willen wij graag een saxofonist bij de DJ voor het avondfeest ca. 2-3 uur? Heeft iemand al erv...
Muziek - Live Reacties: 8 16-2-2011 16:44:59

An
fotolocatie turnhout
Beste bruidjes en bruidegommetjes,   Wij zijn opzoek naar een industriele locatie om foto's te trekken voor ons huwelijk. Liefst arendonk, oud-turnhout, retie, turnhout,...   Iemand een goed ideeetje?   Dankjewel. 
Locaties - Fotografie Reacties: 2 16-2-2011 16:23:28

miranda
Trouwfeest
Beste vrienden dit is echt een aanrader, feestzaal Ter Oude Poste in Haaltert. Ons feest is daar doorgegaan echt het was in een woord geweldigg voorgerecht en hoofdgerecht word 3x aangeboden soep en dessert 2x
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 16-2-2011 16:16:54

Véronique
Verjaardagskalender 'Verbonden in liefde' Een presentje voor wie kerkelijk huwt
Verjaardagskalender 'Verbonden in liefde' Een presentje voor wie kerkelijk huwt   IDGP-Gezinspastoraal schenkt de verjaardagskalender ‘Verbonden in liefde’ aan al wie kerkelijk huwt. Elke bladzijde biedt een inspirerende tekst of...
Ceremonie Reacties: 7 16-2-2011 15:44:16

Ellen
Hoe verloopt zo'n ondertrouw?
Dag "collega's"   Binnekort hebben we een verlovingscursus en vanaf dan mogen we een datum vastleggen bij de priester voor de ondertrouw en om het misboekje te bespreken. Hoe verloopt zo'n ondertrouw? Moet je (naast je misboekje) iets voorber...
Religie Reacties: 9 16-2-2011 15:16:24

Ellen
Enveloppendoos
Dag bruidjes / bruidegoms Voor onze enveloppendoos was ik was van plan om drie witte, ronde dozen te kopen. Ik wil ze op elkaar kleven van groot naar klein (vorm van bruidstaart) en daarna wil ik ze versieren met tule en pareltjes. Vervolgens wou i...
Ideeën Reacties: 8 16-2-2011 15:13:05

Julie
jeneverglaasjes graveren
Hey,   ik zou graag aan alle gasten een jeneverglas als bedanking geven waarin onze namen en trouwdatum in gegraveerd staan. Nu was ik van plan om de jeneverglaasjes zelf aan te kopen en die ergens in een winkel te laten graveren. Ik be...
Ideeën Reacties: 2 16-2-2011 14:50:47

Kelly
En ik blijf knopen doorhakken en taken afvinken. Ben op dreef hoor!
Met nog 3,5 maand te gaan, er toch even een rotvaart achtergezegd met het idee: wat gedaan is, is gedaan en kan ik tegen dan lekker relaxen!   - uitnodigingen besteld - bruidsschoenen en lingerie besteld - idee bruidsboeket en bloemen kerk ...
Ideeën Reacties: 4 16-2-2011 14:43:58

Ce
naam website kwijt !
Hallo,   Ik heb even jullie hulp nodig.   Ik ben op zoek naar een website waar ik een tijdje geleden op terecht kwam, maar nu vind ik nergens de naam meer !!   een Nederlandse site met webshop voor bruidsjuwelen de prijzen war...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 16-2-2011 13:02:47

Sofie
welke datum laten graveren in trouwringen
Gisteren hebben wij onze trouwringen gekozen. Wij trouwen op 06/08/2011 voor de kerk met een feest maar we zijn eigenlijk al getrouwd voor de wet.   Eigenlijk is de datum van de wet, namelijk 07/05/2010 onze echte trouwdatum. Maar toen hebben...
Voorbereiding Reacties: 11 16-2-2011 12:40:32

joke
Speech
Hallo     toen we laatst een afspraak hadden bij de dj vroeg deze ons wie van de 2 zou gaan speechen na onze binnenkomst, wij keken beide veelbetekend naar elkaar en wisten meteen dat geen van 2 daar ne held in was. De dj maakte duidel...
Voorbereiding Reacties: 6 16-2-2011 12:34:40

joke
@tiny
@tiny   ik krijg mijn reactie niet opt forum en ook privebericht lukt niet dus dan maar langs deze weg. Is helemaal niet raar hoor, wij trouwen in maart voor de wet ook zonder trouwkleed en ringen en in augustus voor de kerk met kleed ringen...
Voorbereiding Reacties: 2 16-2-2011 12:01:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...