Nu Online
Momenteel zijn er 115 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

katrien
Wat nu?
Wat een situatie!!! Mijn schoonzus wil niet naar huwelijk komen ( m'n broer mag niet van haar) omdat er een vriendin van mij ook op het feest zal zijn waar m'n broer 10 jaar geleden een heel korte relatie mee gehad heeft (hij was single toen). Ik k...
Voorbereiding Reacties: 10 17-2-2011 13:13:44

evy
bruidswinkel in temse
Hey   Weet er iemand hoe de prijzen liggen bij couture rachel in temse?   Ik zoek een bruidswinkel met betaalbare bruidsjurken.   groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 17-2-2011 12:47:08

Katrien
strijkorkestje gezocht
hallo,   Wij trouwen op 3/9/2011 en zijn nog op zoek naar een leuk strijkorkestje om tijdens onze misviering te spelen. Ons kerkelijk huwelijk vindt plaats in Beveren-Waas.   tips zijn welkom!  
Muziek - Live Reacties: 3 17-2-2011 12:17:11

Bruidje
!!!! Gelukkig bruidje !!!!
Hoi lieve (aanstaande) bruidjes en -gommetjes, Gisteren zijn we de zaal/dj/fotograaf gaan vastleggen! Ik ben zo gelukkig, eindelijk is die eerste stap (datum/zaal/...) gezet!!!!!!! We hebben gekozen voor 28/4/2012 en voor Hof Ter Smisse in Hoogstrate...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 17-2-2011 12:13:16

Zoe
Trouwjurk Cymbeline/Dolly - gezocht
Dag dames, Ik ben op zoek naar de jurk Dolly van Cymbeline. Hij lijkt me prachtig maar valt buiten mijn budget. Heeft iemand hem misschien tweedehands in de aanbieding? Ikzelf heb maat 36 (173cm hoogte). Alvast bedankt!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 17-2-2011 12:05:40

Jessica
Tekst uitnodigingskaartje
Hey iedereen   We hebben nog wel even tijd, maar mijn vriend en ik gaan onze uitnodigingskaartjes zelf maken. Nu hadden wij graag wat tips gehad welke tekst we daar in kunnen/moeten zetten?   Wij hebben geen receptie, enkel avondfeest ...
Uitnodigingen Reacties: 6 17-2-2011 11:49:05

Kelly
Nog vergeten te vragen: welk liedje voor entrée in feestzaal?
Onze DJ vroeg of we een liedje wilden voor den entrée in de feestzaal als iedereen op zijn plek zit om aan avondfeest te beginnen. We willen niets vanzelfsprekend maar iets tof/origineel.   Hebben jullie suggesties?
Ideeën Reacties: 11 17-2-2011 11:00:57

Emmy
iets vergeten
Link van ons eerste nummer   http://www.youtube.com/watch?v=TtI-tKqDmqU
Openingsdans Reacties: 0 17-2-2011 10:40:19

Kelly
Lijstje afwerken
Gisteren ben ik mijn uitnodigingen gaan afhalen: SUPERMOOI! Me content!  en mijn verloofde natuurlijk ook Ook het drukwerk van onze misboekjes is klaar, dus die kan ik nu rust beginnen vouwen en nieten.   En zo stap voor stap, werk ik m...
Ideeën Reacties: 6 17-2-2011 10:38:13

Emmy
Heeeeeeey bruidjes, graag jullie mening !!!
Willen jullie eens zeggen wat jullie van onze keuze vinden aub. W wilden als openingsdans eerst iets heel speciaal doen, misschien verschillende mixen, maar pfff als de zenuwn dan komen en ook vinden we het toch niet klassevol genoeg en daarbij ik w...
Openingsdans Reacties: 9 17-2-2011 10:34:14

deborah
nog 99 dagen, geen 1 meer te zien :)
gewoon even mijn plezier uitschreeuwen!!  IK BEN VAN DIE 1 vanaf!!!!! nog 99 dagen te gaan ik kijk er zo naar uit! ook zijn onze bedankjes voor de bruidskindjes, ouders, getuigen toegekomen. weer iets waar ik mij minder zorgen meot om maken&n...
Voorbereiding Reacties: 7 17-2-2011 9:40:59

Sonia
Leuk nummer voor viering
Hallo,   Wou dit toch eventjes delen met iedereen. Dit is een super leuke versie van just the way you are van bruno mars!! http://www.youtube.com/watch?v=GhFSgnvKqm4 Is wel niet door hem zelf gezongen, maar ik vind het toch super mooi. Stel j...
Ceremonie Reacties: 1 17-2-2011 9:40:07

Annelies
Wijnverbruik feest
Hallo,   Ik heb hier al enkele malen de vraag van het wijnverbruik zien voorbij komen. Vandaar dat ik het even opgezocht heb. Wij hadden: - Receptie: +/- 50 personen (collega's) - Receptie + avondfeest: +/- 120 personen   Wij hadden ...
Voorbereiding Reacties: 5 17-2-2011 9:31:32

an
Leuke locatie omgeving lochristi
Hallo, Weet er iemand van jullie een leuke locatie in de omgeving van Lochristi om onze trouwfoto's te nemen?alvast bedankt
Locaties - Fotografie Reacties: 2 17-2-2011 9:23:30

Tamara
kleedje
gisteren was het dagje waar ik zolang had op gewacht, de eerste pas :) het was zo leuk om mijn kleedje nog eens aan te doen, ik voelde mij weer helemaal een prinsesje! ze heeft alles goed afgespeld en 3 maart zou het al af zijn. ( ze...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 17-2-2011 9:19:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...