Nu Online
Momenteel zijn er 56 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

ann
suite kleren voor mama's en tantes?
Hey bruidjes,   Waar zijn jullie allemaal gaan zien voor de suitekleren voor uw mama en familieleden? Omgeving Antwerpen?   Alvast bedankt
Kledij - Suite Reacties: 3 17-2-2011 19:58:38

liesje
ideetje voor waarop trouwringen plaatsen
Hey,   Ik zou graag iets leuks hebben waar we de trouwringen kunnen aanhangen die 1van de bruidskindjes gaat vastgeven. Ideeetjes?   xxx
Ideeën Reacties: 7 17-2-2011 19:40:00

liesje
bedankingen getuigen, ouders
hey,   ik ben op zoek naar leuke ideetjes om de avond zelf de getuigen en ouders te bedanken. ideetjes welkom!!! xxx
Ideeën Reacties: 2 17-2-2011 19:38:33

Ineke
TAFELVERDELING:Hoe laten jullie de gasten hun tafel zoeken?
Hoi bruidjes,   Het is nog een eindje (120 dagen), maar ik ben toch al aan het nadenken hoe onze gasten hun tafel moeten vinden.   Hoe doen jullie dit? Ik heb al gehoord dat er gewerkt wordt met een bepaald snoepje of kleur per tafel,...
Voorbereiding Reacties: 4 17-2-2011 19:22:49

Evi
Goed bezig of niet?
Hallo iedereen,   Nog 190 dagen op de teller en ik kwam van boven de 400 en heb de indruk alles plotseling zoveel sneller gaat! Daar ik in het begin dacht 'goh we zijn goed op tijd met alles' heb ik nu vaak de indruk als ik dit forum lees...
Voorbereiding Reacties: 3 17-2-2011 19:19:26

Evy
Uur aankomst
Hallo allemaal,   Wij hebben onze DJ zo goed als vastgelegd. Nu komt hij normaal gezien vanaf 21u. Is dit normaal? Zijn er nog mensen die dan zelf zorgen voor muziek tijdens het eten? Groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 17-2-2011 17:42:51

Kitty
Nog 50 dagen!
Hey toekomstige bruidjes en bruidegommen,   Bij ons is het momenteel nog exact 50 dage op de teller. Nu beginnen de zenuwen toch wel te komen. De angst dat we iets vergeten te regelen zijn. Dat wat nog geregeld moet worden in orde geraakt. Enz...
Voorbereiding Reacties: 6 17-2-2011 16:43:09

Nathalie
Binnenlocatie foto's regio Overijse-Hoeilaart-Huldenberg
Beste medebruidjes,   we zijn nog op zoek naar een geschikte binnenlocatie in de omgeving Overijse - Hoeilaart - Huldenberg. Heeft iemand tips?   Bedankt   Nathalie
Fotografie Reacties: 0 17-2-2011 15:55:20

sharone
Binnenlocatie foto's regio ieper - menen - kortrijk
Wij zijn nog op zoek naar een binnenlocatie voor onze foto's op 17 juni 2011. Met ons Belgenland weet je nooit wat weer hé.    Alvast bedankt 
Locaties - Fotografie Reacties: 3 17-2-2011 15:50:04

renske
gedicht voor ouders
hoi mede bruidjes en gommetjes :-) ik zoek een emotioneel gedicht voor mijn ouder voor op hun bedankje te laten graveren! graag zou ik enkelen gedichtjes hebben maar vind er geen geschikt :-( merci alvast!
Ideeën Reacties: 2 17-2-2011 15:36:30

Kim
kapster aan huis gezocht (Halle-Zoersel)
Hoi ik zoek nog een kapster die aan huis wil komen...   x
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 17-2-2011 15:22:10

Lynn
Petit Gateau
Hey bruiden   Ik en mijn verloofde hadden vandaag een afspraak om onze taart te gaan voorproeven en het ontwerp te bespreken. Nu wil het juist lukken dat ik ziek ben geworden en ik mijn vriend dus alleen heb gestuurd omdat ik de afspraak niet wo...
Voorbereiding Reacties: 2 17-2-2011 14:12:01

elke
Korte fifties geinspireerde trouwjurk gezocht
Hallo,   Ik ben helemaal verliefd geworden op dit soort trouwjurk: http://www.casablancabridal.com/collections/view/2/23   Het probleem is alleen dat ik zoiets niet vind. Weet er iemand een adresje - liefst in Vlaams-Brabant - waar je dit s...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 17-2-2011 13:59:21

Kim
Veel mensen betalen op trouwdag zelf?
Moeten jullie ook met zoveel geld rondlopen op jullie trouwdag? .. Ik heb de indruk dat bij ons echt erg veel betaald dient te worden die dag zelf. Bloemen (bij afhaling bruidsboeket), busjes (voor 3 verschillende mensen dus 3 enveloppen), vw kever, ...
Voorbereiding Reacties: 13 17-2-2011 13:33:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...