Nu Online
Momenteel zijn er 56 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Maartje
Aantal uitnodigingen!
Hi brides-to-be :o)   Onze uitnodigingen zijn klaar, nu nog even afwachten op de proefdruk en dan kunnen we overgaan tot het echte drukwerk!   Voor het avondfeest zit ik aan 90 koppels (waarvan ook mensen die niet komen maar die we toch...
Uitnodigingen Reacties: 7 18-2-2011 10:03:00

Steven
MISBOEKJE
Hallo   Ok, het is hier al miljoen keer gevraagd en misschien nog wel een tip voor de beheerders van deze website om ergens hier een plekje te voorzien van voorbeelden van misboekjes, dan hoeft iedereen die vraag niet te stellen:-)   Maar k...
Religie Reacties: 3 18-2-2011 10:02:19

chrisje
Een raar verhaal maar ik lig er wel wakker van!!!
Ik zit al dagen rechtop in mijn bed en slaap natuurlijk heel slecht hierdoor. Op ons huwelijk zou namelijk mijn broer mijn getuige zijn, maar er is zoveel aan de hand.... Mijn dochter uit mijn vorig huwelijk die nu 18 word heeft een aantal jaren ge...
Voorbereiding Reacties: 8 18-2-2011 9:26:43

Ellen
pasbeurten
Ik vroeg me af of je bij elke pasbeurt  van je trouwkleed je schoenen ook meemoeten ?? Ik heb al een 1ste pas gehad, op 16/3 heb ik men 2de en mag ik normaal men kleed mee naar huis brengen Dus nu vroeg ik me af moeten die schoenen weer mee da...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 18-2-2011 8:21:35

Tania
Ervaring Kelsbekerhof
All   Wij zijn gisteren een kijkje gaan nemen @ Kelsbekerhof Nieuwerkerken.   Heeft iemand hier ervaring mee, graag jullie mening.   Wij waren in ieder geval "verkocht" en hebben een optie genomen, de rest van de week gaan we nog...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 18-2-2011 6:56:37

katrien
bruidschoenen
Weet er iemand of je de schoenen van elsa colouredshoes via internet kan bestellen? Ik heb een mooi paar schoenen van het merk ninafiarucci gezien op hun site. Maar de vraag is nu waar kan ik deze kopen en wat zouden ze kosten? liefst regio west-vlaa...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 18-2-2011 0:30:16

katrien
kostuum
Hallo; waar hebben jullie uw kostuum gekocht voor jullie bruidegom? En van welk merk? Tips ivm winkels in de regio       west-vlaanderen zijn welkom. grtn katrien
Kledij - Bruidegom Reacties: 11 18-2-2011 0:14:23

Mara
Receptie, Gasten, Vriendenboek???
Hallooo...   Wij hoeven gelukkig niet veel meer te regelen voor onze bruiloft (helemaal blij), echter komen we er niet uit wat te doen met ons gastenboek. We willen geen normaal (leeg/saai) gastenboek. We willen graag een soort van vriend...
Ideeën Reacties: 11 17-2-2011 22:48:26

Katrien
Receptielocatie met tuin/speeltuin regio Eeklo - Gent
Hey, Ik ben op zoek naar een locatie waar ik een mooie receptie zou kunnen geven. max. 100 personen. Regio Eeklo. Ikzelf dacht aan salon mimosa of hof ter beke. Enige andere suggesties? T'zou voor oktober dit jaar worden.
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 17-2-2011 22:24:55

melissa
kapsel en make- up
Wij trouwen op 13 augustus dit jaar en ik ben op zoek naar een kapster en visagiste die aan huis komt. Ik woon in Sint-Truiden  regio Limburg) Jullie mogen me dit altijd laten weten. Ik trouw om 13 uur 
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 17-2-2011 22:03:18

ilse
wie zorgt voor huwelijkskaars??
hoi iedereen,   Ik was mij vandaag aan het afvragen wie er voor de huwelijkskaars moet zorgen? Mag je zelf een halen? Of besteld de pastoor die en zorgt die daarvoor! wij zouden graag zo een kaars willen met een foto van ons in... Iemand hier al...
Voorbereiding Reacties: 10 17-2-2011 21:56:25

Elke
Bellenblazers
Hey bruidjes en bruidegommetjes...   Wij willen graag zelf bellenblazers maken met eigen wikkels (Bedankt voor de website Jeff). Iemand enig idee hoe lang de inhoud van zo'n bellenblazer goed blijft?   Wat vroeg kan gebeuren, d...
Voorbereiding Reacties: 13 17-2-2011 21:52:35

vanessa
betaalbare fotograaf gezocht !!
Dag bruidjes en bruidegommen in spé,   mijn zus gaat op 02/09/11 trouwen en alles is bijna geregeld behalve de fotograaf. Zij begint stilletjes aan te pannikeren want ofwel zijn ze al gereserveerd ofwel zijn ze veel te duur. Weet iemand a...
Fotografie Reacties: 19 17-2-2011 20:51:07

Cindy
Fotolocatie gezocht thema Festival
Hoi,   Wij zijn op zoek naar een originele fotolocatie voor onze huwelijksfoto's. Ons thema is Festival. Eind juni hebben we een fotoshoot op de festivalweide van Rock Werchter.   We trouwen pas in september, dus die foto's dienen voor...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 17-2-2011 20:45:49

leen
Cabrio C70 GEZOCHT
Hey iedereen !!! Wij zijn (dringend) op zoek naar een RODE of WITTE volvo cabrio C70 !!!! Kennen jullie iemand die met zo'n type rijdt of waar we er kunnen aangeraken.... laat me iets weten aub !!   Dank u xxx
Ceremonie Reacties: 1 17-2-2011 20:34:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...