Nu Online
Momenteel zijn er 9 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

julie
Trouwen in de tuin
Hallo iedereen.   Wij gaan deze zomer trouwen in onze tuin. Ik ben al bezig met de versiering maar het lukt niet zo goed. Kan er mij iemand helpen door tips te geven wat er allemaal kan versiert worden en hoe ?   groetjes
Locaties - Viering Reacties: 5 19-2-2011 16:29:19

Anneke
Trouwjurk Marylise te koop
Ik verkoop mijn trouwjurk van Marylise (Adriana) , éénmaal gedragen en onmiddellijk gereinigd. Maatje 38 (ben zelf 1m61, 56kg). Nieuwprijs € 1400, doe deze weg voor € 600. Foto's van dit kleedje op aanvraag evenals foto's van he...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 19-2-2011 16:15:53

Katrien
ringen - originele manier om ze te 'verpakken'
hoi iedereen,   mijn nichtje zal tijdens de ceremonie de ringen dragen en naar voren brengen. nu ben ik op zoek naar een originele manier om dit te doen, ben niet zo'n fan van het 'ringenkussentje'. ik dacht aan een mandje ofzo... iemand idee...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 19-2-2011 15:56:26

Silke
feestzalen regio Mechelen-Aarschot
Ik ben op zoek naar een betaalbare feestzaal in de regio Mechelen-Aarschot. Het mag eentje zijn die ook de catering verzorgt. Iemand een idee?   Groetjes!!!
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 19-2-2011 15:30:56

shana
bedankt iedereen!!!
vandaag zijn we ringen gaan kiezen en de tekst van de uitnodigingen besproken met de drukker, iedereen bedankt voor de fijne reacties!
Voorbereiding Reacties: 0 19-2-2011 15:29:53

Claudia
Planning avondfeest
Hey,   Ik heb nog wat problemen met de planning van ons avondfeest. We wilden eerst dit doen: 20u.: aankomst gasten en aansluitend receptie van 2 uur 22u.: speech 22.30u.: videobeelden geprojecteerd van onze dag + openingsdans  Middernacht:...
Voorbereiding Reacties: 11 19-2-2011 15:01:51

Sylvia
Op zoek naar artikelen van Liefde is...
Hallo bruidjes en bruidegommetjes,   Wij willen graag voor ons huwelijk het thema van liefde is gebruiken.  Zijn er mensen die weten waar je leuke bedankjes (kaartjes, beeldjes, ...) kan vinden?  Ik ben ook nog op zoek achter ideetje...
Voorbereiding Reacties: 2 19-2-2011 14:22:16

Nathalie
Verkoop onderrok
Dag dames,   Ik verkoop mijn onderrok van Linea Raffealli maat 40. Iemand interesse?   Groetjes, Nathalie
Kledij - Accessoires Reacties: 0 19-2-2011 13:19:02

Elsie
Trouwkleed gevonden!! (Ian Stuart)
Hallo! Ik wou even het goede nieuws melden dat ik mijn droomjurk gevonden heb!! Toen ik hem aandeed wist ik het: het kleur, de stijl, de maat was perfect, die moet ik hebben!! Ik heb hem gekocht in La Sposa Outlet in Beveren-Leie, dus je moet natu...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 19-2-2011 13:16:07

Nathalie
Kerkelijk huwelijk in het buitenland. Iemand ervaring hierin?
Dag bruidjes,   Wij trouwen op 2 juli 2011 voor de wet en erna is er receptie en diner voorzien voor de familie. Het kerkelijk huwelijk willen wij in het buitenland laten doorgaan, romantisch op het strand.   Ik vroeg mij af welke voorb...
Ideeën Reacties: 4 19-2-2011 10:27:00

Ellen
Dringend!
Hoi allemaal, Door omstandigheden kan het trouwfeest van vrienden van ons niet doorgaan. Er was echter wel al een zaal vastgelegd, salons van dyck in mechelen. Nu is mijn vraag aan jullie of er iemand is die nog op zoek is naar een zaal voor 2juli....
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 19-2-2011 10:26:20

Samira
Lengte kleed vs hakhoogte
Hallo iedereen,   Vraagje: mag de uiteindelijke hakhoogte een beetje verschillen met de lengte van het kleed? Ik heb toen ik de maten heb laten nemen een hakhoogte van 6 cm doorgegeven maar nu vind ik schoenen met een hakhoogte van 8 cm? Zou ...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 19-2-2011 8:34:34

kimberly
dj D.D.D.
Hallo,   op 7 juli 2012 trouwen wij en zouden we graag dj D.D.D nemen, maar voor hem te contacteren had ik graag eens ongeveer geweten wat zijn vraagprijs is? Gewoon om al een hebben hoeveel da ongeveer kost...   Hopelijk kan iemand m...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 18-2-2011 23:01:24

Ilse
dj gezocht voor prov Antwerpen
Hallo,   we zijn nog op zoek naar een goede dj die niet te duur is. Het is voor zo'n 130 personen in prov Antwerpen.     Welke hadden jullie? Goed of niet?     alle tips zijn welkom.     groetjes   ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 18-2-2011 22:53:51

Claudia
Verloop huwelijksfeest
Hallo allemaal, Ik heb weer even jullie hulp nodig. Ik heb ongeveer een verloop geschetst van onze avond. Kunnen jullie zien of dit ongeveer goed is? Vooral het moment van speech en openingsdans enzo... 18u. etentje met de suite in de feestzaal 20u. ...
Voorbereiding Reacties: 7 18-2-2011 22:39:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...