Nu Online
Momenteel zijn er 5 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

natasha
huwelijksfuif
Hey iedereen , Ik ben op zoek naar een leuk rijmend tekstje voor op de huwelijksuitnodiging, maar enkel om na 22u mee te feesten. Heeft er iemand een leuk idee dat ik mag gebruiken? Alvast dank
Uitnodigingen Reacties: 1 20-2-2011 14:09:34

Peter
feestzaal
Kak, net te weten gekomen dat onze feestzaal - Orangerie Krekelhof in Hasselt - is overgenomen. De zaak had een goede naam en iedereen die we kenden die er was geweest was tevreden. Maar nu maken we ons toch zorgen over hoe dit nu gaat zijn, en wat e...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 20-2-2011 13:36:58

Peter
fotograaf ligt vast
Jippie, we hebben een fotograaf gevonden die geen maandloon kost en toch veel kan aanbieden. Het enige dat we nu nog moeten vinden is een locatie voor onze viering en een DJ.
Fotografie Reacties: 2 20-2-2011 13:27:40

Els
bruidsnagels
Hallo Ik zou met de trouw mooie nagels hebben. Op het werk mag ik geen valse nagels dragen dus ik zou voor maar een paar dagen valse nagels willen hebben. Maar ik heb geen idee wat ik moet nemen of wat het beste is hiervoor? Kan iemand mij raad gev...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 20-2-2011 13:11:59

Nele
tiara
Kunnen jullie mij helpen? Ik ben op zoek naar een mooie tiara, maar vind er geen. Bij Swarovski zit dat blijkbaar niet meer in de collectie. Ik ging ook al langs bij carnavalwinkels, maar die vind ik niet mooi. Hier op 't forum vond ik enkele sites ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 20-2-2011 12:53:40

Julie
Wettelijk huwelijk
Hey,   Is er iemand die wee hoe een wettelijk huwelijk (zonder ringen) er precies aan toegaat? Ons wettelijk huwelijk is reeds eind maart en zal zonder ringen zijn, aangezien ons kerkelijk huwelijk met ringen zal zijn in september. &nb...
Religie Reacties: 2 20-2-2011 12:36:43

Jill
Bedanking voor de gasten... Iemand originele ideeën??
Beste bruidjes!   Heeft iemand een origineel idee om de gasten van het avondfeest als bedanking te geven? Eerst hadden we een gewone foto van ons in gedachten, maar die vliegt dan toch na een tijdje in de kast bij iedereen..   Ik dacht...
Ideeën Reacties: 11 20-2-2011 12:29:23

Kelly
Bruidskindjes: CHECK!
Weer een puntje dat we mogen afvinken: kledij van kindjes zijn gekocht/besteld. alles gekocht bij Viktorientje in Putte. Zeker voor meisjes veel keuze, jongens is altijd minder, maar dat is overal he. Uiteindelijk hebben we toch een supermooi ensembl...
Kledij - Suite Reacties: 3 20-2-2011 11:37:03

joyce
misboekje, teksten liedjes, ja of nee?
hoi mede-bruidjes,   Omdat we veel van onze muziek gekozen hebben voor de teksten, zullen we dus zeker de lyrics in ons boekje zetten, maar zouden jullie de Nederlandse vertaling er ook bij zetten? We twijfelen nog, langs de ene kant wordt de be...
Ceremonie Reacties: 5 20-2-2011 11:26:15

Jessica
ervaring kasteel van laarne
hallo iedereen,   heeft iemand al foto's laten nemen in het Kasteel van Laarne?   Moet je hiervoor toestemming ergens vragen   alvast bedankt voor alle tips!
Locaties - Fotografie Reacties: 4 20-2-2011 10:34:08

evy
wat een geregel, stress en plezier door elkaar
hoi hoi,   zoals ik hier al zoveel las, houdt me zoveel bezig. Gisteren ben ik op schoenen en lingerie jacht geweest. Lingerie gevonden, schoenen niet... dat wordt nog zo een ramp! Juwelen al even erg...   Men ventje is in tussen zi...
Voorbereiding Reacties: 0 20-2-2011 10:26:28

vanessa
zoeken fotoraaf en ceremoniemeester
hallo   ik ben een toekomstig bruidje dat 3 september 2011 trouwt, wij hebben op 3 dagen tijd al van alles kunnen vast leggen. we willen geen gewone traditionele bruiloft maar houden het liever simpel, we hebben nog geen ceremoniemeester en fot...
Fotografie Reacties: 9 20-2-2011 9:46:41

sarah
vraag aan de FDO bruidjes
Hallo iedereen;   mijn verloofde en ik zijn aan onze zoektocht voor trouwringen begonnen.We hebben nu al enkele winkels gedaan en er zijn twee kanshebbers tussen. Gisteren waren we aan het overleggen om al dan niet toch een afspraak bij FDO ...
Voorbereiding Reacties: 4 20-2-2011 8:13:25

dagmar
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp
hey mede bruidjes ik zit met wat voor mij toch wel een groot probleem is wij trouwen enkel voor het gemeentehuis nadien zouden wij gaan eten met de getuigen en de oude garde van de familie waarna we een feest geven in een zaal nu heb ik al een ja...
Uitnodigingen Reacties: 6 20-2-2011 1:36:10

Greet
kledij mama
Dag mede-bruidjes,   graag jullie hulp bij het volgende. De mensen uit de suite moeten bij ons geen suitekledij dragen maar gewoon feestelijke kledij waar ze zich goed in voelen. Nu ben ik al met mijn mama op zoek gegaan naar een outfit maar zon...
Kledij - Suite Reacties: 10 19-2-2011 23:11:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...