Nu Online
Momenteel zijn er 107 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

elke
vraag aan wie al getrouwd is voor de kerk
Hoe lang duurde de dienst? onze dienst start om 11.15 en onze lunch is  om 13.00h. Zou dit teveel tijd tussen zijn?
Ceremonie Reacties: 4 20-2-2011 17:26:19

katrien
Chocoladeverpakking
Hallo allemaal, we waren op zoek naar een leuk geschenk voor aan de gasten te geven. Nu dachten wij een reep chocolade te geven met op de verpakking onze naam en huwelijksdatum op. Weten jullie soms een site of winkel in West-Vlaanderen waar...
Ideeën Reacties: 9 20-2-2011 17:23:09

Yenda
Tijd tussen receptie-avondfeest?
Hallo iedereen, Wij doen op ons feest een aparte receptie en daarna een avondfeest (met korte receptie ervoor). Nu vraag ik me af hoeveel tijd we best laten tussen het einde van de receptie en t begin van het avondfeest? Ik twijfel tussen een half...
Ideeën Reacties: 6 20-2-2011 17:20:22

Samira
Boccia titanium ringen
Dag iedereen,   Weet er iemand toevallig waar men boccia titanium ringen verkoopt in Belgie of ev net over de grens richting Oostburg /Middelburg. Ik heb er een heel mooi ringensetje gezien voor een heel betaalbare prijs, verkooppunt is in Le...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 20-2-2011 16:44:54

Evi
Ben ik echt zo laat voor kapsel en make-up?
Hallo iedereen,   Eventjes hartje luchten. We trouwen eind augustus en ik dacht ik ga opt gemakje beginnen zoeken naar iemand (betaalbaar) die aan huis men kapsel en make-up kan doen. Blijkt dat ik toch er te laat aan begonnen ben want ik heb ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 13 20-2-2011 16:41:23

Ellen
Nu begint mijn mama te twijfelen over haar kleedje... Wat nu?
Dag bruidjes   Ik ben met mijn mama naar twee bruidswinkels geweest om haar suitekleed uit te zoeken. De bedoeling was dat we nog veel meer winkels zouden doen, want mijn mama is een echte twijfelaar en kiest door uit te sluiten. Ze wil dus ee...
Kledij - Suite Reacties: 2 20-2-2011 16:40:52

silvia
ceremoniewagens limburg?
Hallo   Ik ben op zoek naar ceremonie wagens in Limburg! Tips? Heeft iemand al ervaring met bepaalde handelaars? Goede en negatieve reacties mogen volgen.   Dank je
Ceremonie Reacties: 4 20-2-2011 16:25:16

Ellen
Zijn die bedankjes aan kerk en aan tafel echt nodig?
Dag bruidjes   Mijn vriend en ouders vinden die bedankjes voor de genodigden (jeneverglaasjes, eendjes, kaarsjes...) niet nodig. Je geeft dikwijls een kleinigheidje dat de mensen achteraf weggooien, vinden ze. Wij zouden wel een bedankkaartje ...
Ideeën Reacties: 12 20-2-2011 16:23:13

katrien
trouwschoenen
Hallo, wie deelt er dezelfde meningen? Ik heb gisteren naar een winkel gaan kijken die bruidschoenen verkocht. Ik vindt dit zoveel geld voor die schoenen en dat je ze achteraf toch niet meer kan dragen. Ik heb echter wel witte schoenen gezien van rep...
Kledij - Accessoires Reacties: 15 20-2-2011 15:23:51

Evelien
Trouwzaal omgeving Gent
Hallo iedereen!   Voor ons huwelijk volgend jaar april, zijn we aan het uitkijken naar een leuke zaal. We houden allebei meer van een niet-traditionele zaal. En het moet ook een beetje budgetvriendelijk zijn (lees: Art Cube, Eskimofabriek, Monas...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 20-2-2011 15:20:20

Isabel
Happy
Gisteren zijn we onze trouwringen gaan bestellen. Dat gaf zo een speciaal gevoel. Ik had weer vlindertjes in mijn buik. Super!
Voorbereiding Reacties: 2 20-2-2011 15:13:05

nathalie
zwart-wit boeket
hoi iedereen, ik heb een zwart-wit trouwkleed, en groen aan een boeket past hier helemaal niet bij vind ik. hebben jullie ideetjes voor een zwart-wit boeket, of een wit boeket met zwart lint ofzo? alvast bedankt
Bruidsboeket Reacties: 6 20-2-2011 15:12:12

Julie
Eigen geloften schrijven
Hallo allemaal,   Hier een vraagje, wij trouwen niet voor de kerk.  Wel doen wij een ceremonie waar alles in voor komt.   Ook de geloften naar elkaar toe.  Nu wil ik hieraan beginnen schrijven.  Maar heeft iemand ti...
Ceremonie Reacties: 1 20-2-2011 15:07:26

Evelien
Fotograaf, ceremoniewagens en ceremoniemeester vastgelegd!
Dag collega's!   Het was voor ons een zeer productief weekend! We hebben immers (eindelijk :-p) onze fotograaf, ceremoniemeester en ons ceremonievervoer kunnen vastleggen! :-d Weer iets dat van ons lijstje kan en wat stress minder ;-).  ...
Voorbereiding Reacties: 4 20-2-2011 14:56:50

M.
kledij mama's regio Antwerpen????
Dag medebruidjes :-)   Volgende week gaan we met z'n allen shoppen voor de mama's en mijn zus ( getuige) Ze willen geen suitekleed ( iets te chique en beetje te duur...) maar willen natuurlijk toch deftig en niet té gewoontjes voor de dag k...
Kledij - Suite Reacties: 5 20-2-2011 14:12:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...