Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sara
gezocht traiteur/catering
Hallo   Onze zaal ligt vast! Nu zijn we op zoek naar een traiteur. Mochten jullie goede ervaringen hebben met een bepaalde traiteur/catering, laat me dan vlug iets weten! Liefst iemand van de regio Gent, we trouwen in eeklo! Heeft iemand al...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 21-2-2011 13:54:55

Jessica
aantal vraagjes:-)
Hey mede-bruidjes   Ik had een aantal vraagjes eerst en vooral een rode loper, waar vind je die? en hoeveel kost zoiets ongeveer? Wij doen een vrijzinnige ceremonie en ik dacht een houten sprekers statief(of hoe noemt men zoiets) te voorzien, ...
Voorbereiding Reacties: 5 21-2-2011 13:22:11

Heidi
Stoffenwinkels
Hallo allemaal, heeft er iemand ervaring met het zelf maken van trouwkledij? Zoja, kennen jullie misschien goede/prijselijke stoffenwinkels in regio Oost-Vlaanderen?   groetjes!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 21-2-2011 13:20:35

Nathalie
Trouwjurk gezocht maat 36-38
Op 2 juli 2011 trouwen wij en ik ben nog steeds op zoek naar een bruidsjurk.   De rokken van Linea raffaelli vind ik heel mooi dus het zou in deze stijl moeten zijn. Maatje 36-38.   U kan mij mailen naar nathalie.deloof@telenet.be. &nb...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 21-2-2011 13:04:46

Elke
Op zalenjacht --> San Marco Village
Woensdag hebben we een afspraak in San Marco Village om eens een kijkje te nemen en eventueel onze ideeën te bespreken zodat ze eens een offerte kunnen maken. Ben wel nieuwschierig en al aan het hopen dat het goed meevalt natuurlijk! Heeft er ie...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 21-2-2011 12:55:06

Sofie
betaalbare suitekledij regio West-Vlaanderen
Hallo,   Ik heb al paar keer dit topic zien passeren, maar meestal was het regio A'pen, vandaar m'n vraag voor regio West-Vlaanderen. Alle tips zijn welkom    
Kledij - Suite Reacties: 10 21-2-2011 12:45:26

Lien
Bruidskleed gezocht
Hallo!! Op vrijdag 1 juli trouwen ik en mijn vriend voor de wet. Alles is al geregeld behalve mijn kleed.. Iemand een idee waar ik een budgetvriendelijk trouwkleed vind in een grote maat?? Graag in Limburg. Ik ben 1m80 en heb maat 50.. Het moet ni...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 21-2-2011 12:41:40

tessie
budgetvriendelijk zaal regio waregem
wie kan ons helpen?? wij zoeken een budgetvriendelijke zaal regio Waregem / Wielsbeke / Ingelmunster/ Meulebeke,...voor een 100-tal gasten... Alsook andere tips om het feest zo budgetvriendelijk maar toch memorabel te houden.  Wij moeten namelij...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 21-2-2011 12:25:41

sophie
Ian Stuart - Sancerre
Beste,   Ik heb er lang over nagedacht maar nu toch besloten mijn kleed te verkopen omdat het toch maar in de kast hangt. Het is het kleed sancerre van Ian Stuart. Ik had maatje 36 en ben ongeveer 1m73. Ze hadden wel gezegd in de winkel ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 21-2-2011 12:18:11

Cynthia
Huwelijkstaart
Hoi!   Ik ben al een hele tijd op zoek naar een mooie en originele maar niet al te prijzige huwelijkstaart. Ik heb al contact gehad met taartenfee, koekjesfee,... Maar ik kom altijd op een prijs van 1000 euro voor +/- 150 personen! Ik vin...
Voorbereiding Reacties: 11 21-2-2011 12:03:19

Heidi
Feestzalen en Stofwinkels...
Hallo allemaal ! Ik ben Heidi, nog maar een week verloofd maar al volop aan't rekenen & plannen ! Momenteel staan er 5 feestzalen op ons lijstje, graag had ik jullie mening eens geweten !   - Hof Ter Meyghem te Oudegem - De Zevensterre te...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 21-2-2011 11:51:53

kristel
nog 130 dagen
hey,   jaja met nog 130 dagen op de teller mogen we bij de drukker langs om de proefdruk te gaan bekijken van de uitnodigingen. we schieten al mooi op, de meeste grote zaken zijn geregeld en de kleinere zullen ook nog wel goed komen.   ...
Voorbereiding Reacties: 3 21-2-2011 11:46:20

Kelly
feetzalen vraagje (limburg)
Hallotjes,   Ik wou even vragen of er iemand ervaringen heeft over de elysee (genk) en dennenhof (bokrijk). We krijgen natuurlijk wel onze eigen indruk van de zalen maar misschien hebben jullie wel wat ervaringen te delen?   xxx
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 21-2-2011 11:41:22

Sabrina
katelijnenhof roeselare
Hallo, wij trouwen op 10/09/2011 en wij zouden ons feest in het katelijnenhof vieren.  We zijn ongeveer met 110 gasten.  Ik vrees een beetje voor de ruimte die we hebben? Heeft iemand hier evaringen mee?    
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 21-2-2011 11:30:15

Tamara
eerste probleempje
yep, het is zover. ons eerste probleem met de regelingen. we hadden in januari onze reis naar Kreta geboekt. we zouden in Maastricht vertrekken op 27/juni/2011 en terugkeren op 4/juli/2011. dit weekend hebben we echter de vertrekuren van het vliegtu...
Voorbereiding Reacties: 6 21-2-2011 11:18:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...