Nu Online
Momenteel zijn er 86 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Cynthia
Hoe lang op voorhand trouwringen kopen?
Hoi,   Hoe lang op voorhand kan je best je trouwringen gaan kopen? Heb hier echt geen idee over!!!   Thanks!
Voorbereiding Reacties: 17 22-2-2011 11:50:51

Kirsten
speech
Hey medebruidjes en bruidegommen,   doen jullie een speechke bij begin van eten? Wat zeggen jullie daar allemaal in? Zijn er die op voorhand uitschrijven en uitdenken wat ze gaan zeggen? Mag je altijd mailen naar kirstenenwillemtrouwen@gmail.com...
Voorbereiding Reacties: 6 22-2-2011 11:38:49

julie
lingerie - bustier
Hoi dames,   Dit weekend ga ik op zoek naar lingerie. Mijn kleed is een bustierkleed. Zijn er bepaalde zaken waar ik moet op letten of passen alle types bustierbh's?   thx! Julie
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 22-2-2011 11:27:43

dagmar
flessenpost
hey bruidjes als uitnodigingen had ik het idee om in flesjes een laagje zand en enkele schelpjes te doen het kaartje op te rollen en met een rood lint mee in het flesje te steken dus flesjes ,lint,schelpjes,zand gekocht kaartjes laten drukken e...
Uitnodigingen Reacties: 6 22-2-2011 8:47:28

Ellen
Ontwerp uitnodigingen - kostprijs
Hallo iedereen,   Wij zouden onze uitnodigingen laten ontwerpen door een grafisch vormgever. Hij vraagt 360 euro voor het ontwerp, dus de drukprijs komt er dan nog bovenop...Ligt dit nu aan mij of is dit wel vrij veel? Zijn er mensen die hier ...
Ideeën Reacties: 18 22-2-2011 7:54:51

Kim
kleur reserveren
hey iedereen,   ik heb de raad gekregen naar de drukker te gaan en te zeggen kleur te reserveren? Kan mij iemand daarin helpen? Kleur reserveren ,de kleur van mijn kleed had er iet mee te maken ,verstond het niet zo goed.   grtjs
Uitnodigingen Reacties: 9 21-2-2011 23:08:28

davina
wat nog te doen???
hey, met nog 73 dagen op de teller heb ik het gevoel dat ik niets meer te doen heb en daardoor loop ik wa verloren, kheb telkens het gevoel dat ik dingen ga vergeten wat heb ik al gedaan: -bruidsjurk -lingerie -schoenen bruid en bruidegom -kos...
Voorbereiding Reacties: 6 21-2-2011 22:15:35

Chantal
Pierre Loncin - Echt mijn held!
Hoi bruidjes-in-spé   Mijn vriend en ik zijn net terug van een eerste afspraak bij Pierre Loncin (Ceremoniemeester), die we trouwens via dit forum hebben leren kennen. En ik moet zeggen: hij is echt mijn held!   We hadden ons ...
Ceremonie Reacties: 16 21-2-2011 22:15:18

jeff
auto vlaggetjes
Ik zoek, auto vlaggetjes voor de suite... waar kan ik die kopen? Regio oost vlaanderen?
Voorbereiding Reacties: 3 21-2-2011 21:33:15

Betty
receptie Coninxdonck
   Hallo iedereen,   voor ons huwelijksfeest twijfelen wij nog een beetje tussen kasteel Sanderling of kasteel Coninxdonck. Omdat we niet zoveel informatie los krijgen bij kasteel Coninxdonck willen wij even vragen of iemand rec...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 21-2-2011 21:27:00

Katleen
Vrijgezellenavond - wie uitnodigen?
Hallo iedereen   Ik vroeg me af wie je zoal uitnodigt op een vrijgezellenfeestje. En wat is het gemiddeld aantal personen om het gezellig te houden? Mijn vriendinnen zijn bezig met de voorbereiding en vragen een lijst van al wie ik wil me...
Voorbereiding Reacties: 13 21-2-2011 21:05:31

joyce
vroege cadeaus, al bedanken?
hoi mede-bruidjes,   Aangezien we nu stillekesaan onze uitnodigingen hebben rondgebracht, hebben we nu ook al reeds een eerste storting op onze huwelijksrekening gekregen.   Zouden jullie nu al een bedank-e-mail sturen, of wordt dit meestal...
Uitnodigingen Reacties: 6 21-2-2011 20:31:18

Stéphanie
Prachtige bruidsjurk Linea Raffaelli TE KOOP
Beste bruidjes in spé,   op de mooiste dag van mijn leven, had ik een prachtig kleed van Linea Raffaelli aan: Set 68. Ik wil nu iemand anders laten schitteren in dit super mooie kleed en stel het te koop. Nieuwprijs 1700 euro Maat...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 21-2-2011 20:26:28

daisy
's graevenhof Schilde - Commanderie
Hoi,   Vandaag naar 's Graevenhof te Schilde gaan kijken en we zijn aan het twijfelen, de kleine zaal kan tot 150 mensen zetten + een kleinere dansvloer. De grote zaal kan tot 250 mensen zetten.... Mijn vriend twijfelt met onze 120 man of de ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 21-2-2011 19:35:27

sylvie
Ideeën voor kleuters bij het huwelijk van hun juf.
De kleuterjuf van mijn dochter huwt maar vanuit school zelf organiseren ze niets voor de kindjes. Nu zou ik met andere ouders wel iets willen doen voor of na de mis. Heeft er iemand leuke ideeën wat we de kindjes kunnen laten doen. Het betreft...
Ideeën Reacties: 4 21-2-2011 19:17:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...