Nu Online
Momenteel zijn er 54 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

leen
Verkooppunt Poirier
Iemand enig idee waar ik het lingeriemerk Poirier terug kan vinden? Een winkel in de regio Gent - Deinze - Waregem   Mercitjes !
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 22-2-2011 21:22:51

Peggy
zijn er toevallig bruidjes van Merksem of omstreken?
ben eens benieuwd of er "oude " bekenden op het forum zijn 
Ideeën Reacties: 4 22-2-2011 20:45:07

Marijke
trouwschoenen viviane
Dag meisjes Ik ben op zoek naar bruidsschoenen van het merk 'viviane'. mooi en zeer prijsvoordelig! Ik vind ze enkel terug op websites van Nederlandse winkels en deze liggen niet dadelijk in de buurt (min anderhalf uur rijden). Weet iemand waar j...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 22-2-2011 20:38:12

Ellen
Dagplanning
Nog 38 dagen op de teller en volop bezig met de dagplanning, niet simpel vind ik   wat vinden jullie ? 07 u 00  haar en make – up 08 u 30 Aankomst mama 08 u 45 Aantrekken van kleed 09 u 00 Aankomst Partner 09 u 30 Vertrek naar st...
Voorbereiding Reacties: 3 22-2-2011 20:24:37

Ellen
Stagetrouw Weddingplanner
  Hey bruidjes en bruidegommen, Ik volg momenteel een opleiding tot Professioneel Weddingplanner. In het kader van die opleiding ben ik nog op zoek naar een koppeltje om te helpen met de voorbereidingen van hun droomdag. Trouw jij nog in 2011 ...
Voorbereiding Reacties: 23 22-2-2011 17:42:35

Phaedra
violist(e) + zanger(es) gezocht voor huwelijksviering in Heusden-Zolder
Hallo,   Voor onze persoonlijke viering in de tuin van Centrum Duurzaam Bouwen willen we voor de muzikale inkleding een violist(e) + zanger(es), want we willen niet alleen instrumentale muziek. Ondertussen zoekertjes geplaatst bij muziekacade...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 22-2-2011 16:43:50

Tania
geen trouwringen
hello , Ik ga nog eens trouwen dat denk ik tenminste , want ik moet mijn vriend nog vragen ... maar daarvoor heb ik al een datum en de nodige voorbereidingen getroffen. Ik heb een fotoboek gemaakt van al onze jaren samen en op het laatste blad staa...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 22-2-2011 15:35:47

natasja
leuke originele vragen voor gastenboek
hey iedereen ,   kunnen jullie mij helpen? ik ben op zoek naar leuke vragen voor ons gastenboek. thx
Ideeën Reacties: 5 22-2-2011 14:27:02

kaatje
openingsdans en dan...
Hallo, Hoe zit het eigenlijk na de openingsdans? Normaal wordt er dan vermenigvuldigd, hoe zit dit. Zijn dit eerst de getuigen? De ouders?
Openingsdans Reacties: 6 22-2-2011 14:05:49

bruidje
20 augustus?
Hoi bruidjes Wie trouwt er nog op 20 augustus 2011? Hoe ver staan jullie? Ik heb volgende zaken al geregeld: - Zaal - Traiteur - DJ - Fotograaf - Kleed - Gastenlijst  - In maart gaat mijn verloofde het kostuum passen
Voorbereiding Reacties: 11 22-2-2011 13:58:52

Bruidje
Kan ik nog iets doen?
Hoi lieve bruidjes / -gommetjes, Wij trouwen in april 2012. Inmiddels hebben we de zaal/DJ/fotograaf vastgelegd en wachten we op de facturen voor de voorschotten. Is er nog iets anders waar ik me nu mee zou kunnen bezig houden? Het lijkt me nog veel...
Voorbereiding Reacties: 7 22-2-2011 13:45:43

daisy
Welke drukker, combinatie met ontwerp regio Antwerpen (kostprijs)
Wij zijn op zoek naar een drukker die tevens onze kaart kan ontwerpen. Of liever gezegd ons idee op papier zetten. Heeft iemand een idee van de prijs en waar in Antwerpen we terecht kunnen met goede service?     Groetjes!!!
Uitnodigingen Reacties: 1 22-2-2011 13:31:34

Sindy
i loved her first van Heartland
Hallo iedereen   Ik zou heel graag op het liedje "I loved her first" van Heartland dansen met mijn papa na de openingsdans, maar wat dan met mijn man en zijn ma? Is het voor hen niet raar om op dit liedje te dansen???   Groetjes  ...
Openingsdans Reacties: 5 22-2-2011 13:04:05

Nele
schoenen nieuwe collectie
Hallo iedereen,   Ik trouw 06/05/2011 en moet voor 06/04/2011 mijn schoenen hebben gekocht voor mijn 3de pasbeurt van mijn jurk. Maar momenteel is er nog niet zoveel binnen.   Weten jullie leuke adresjes waar er nu wel al schoenen binne...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 22-2-2011 12:54:45

kelly
wij gaan trouwen :-)
heykes,   ik en mijn vriend zijn al volop bezig onze trouw aan het plannen  maar officieel nog niet verloofd (wat wil zeggen hij nog op een speciale manier zijn aanzoek wil doen) onze trouwdag staat al vast   12 mei 2012   du...
Voorbereiding Reacties: 20 22-2-2011 12:21:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...