Nu Online
Momenteel zijn er 37 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mara
Muziek Stress
Halloo...   Ik zit helemaal in de stress.. Gisteren bij de bruidsparen bijeenkomst met pastoor geweest. Best spannend allemaal.. Nu vertelde de pastoor dat er geen CD in de kerk gedraait mag/kan worden?! Help, want wij hadden alle nummers ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 11 23-2-2011 12:49:52

Nena
Goede bloemenwinkel
Hey Iedereen,   Ik ben opzoek naar een goede bloemenwinkel regio Antwerpen voor bruidsboeket & versiering Eentje die qua prijs/Qualiteit het schitterend doet. Kennen jullie er één?   Thanks Nena  
Bruidsboeket Reacties: 2 23-2-2011 12:37:49

Nele
nog 71 dagen.. spannend
Nog 71 dagen te gaan voor de grote dag aanbreekt. Het aftellen is al begonnen, maat moet nog zoveel doen.   - 2de week van april trouwjurk passen - daarvoor nog schoenen en juwelen vinden - bruidsmake up laten proberen - bruidskapsel laten ...
Ideeën Reacties: 3 23-2-2011 12:26:59

Kelly
En daar staat de 100 !
En dan ook nog 12u 12min....... maar kom, ik zie 100 dus me content! haha   Doe het momenteel iets rustiger aan, al heel veel geregeld, maar zit nu superhard te sukkelen met mijn schouderbladen, ik verga van de pijn. Dinsdag moet ik naar een f...
Ideeën Reacties: 3 23-2-2011 11:51:33

Tabita
Kapster + make up aan huis
Beste bruidjes to be,   ik ben op zoek naar iemand die zowel mijn haar als make up aan huis kan doen.   Heeft er iemand ervaring met bepaalde personen, of zijn er mensen die mij iemand kunnen aanraden?   Het is voor in de provicie Antw...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 23-2-2011 11:37:00

Nathalie
Wie geeft ringen aan?
Beste mede-bruidjes,   Dit is misschien een domme vraag, maar ineens bedacht ik me gisteren: we hebben geen bruidskindjes.  Wie geeft dan de ringen aan op het gemeentehuis. Zou ik dat aan mijn zus vragen, die ook mijn getuige is. Kan dat ...
Ceremonie Reacties: 8 23-2-2011 9:57:56

Annelies
200 dagen op de teller
Hallo,   Ik zit weer aan 200 dagen op de teller, wij zijn vandaag 200 dagen getrouwd! Ook wel leuk om terug een rond getal te zien!   Heel veel succes iedereen!   Groetjes Annelies
Ideeën Reacties: 3 23-2-2011 9:51:27

kelly
hello
hello daar,   wij trouwen in wetteren iemand wel ideetjes waar we mooie fotos kunnen trekken ??? we wonen ni zo lang in wetteren dusja weten nog ni alle mooie kantjes zijn hier in wetteren of ergens in de buurt??   groetjes kelly
Fotografie Reacties: 6 23-2-2011 9:24:50

Tinnie
50 dagen
Eindelijk is het zover....nog 50 dagen op de teller. Deze morgend schoot er toch even een kleine zenuwstoot door mijn lichaam. Dit weekend gaat mn vriend achter zijn kostuum, we gaan de trouwringen halen, mijn proefmake-up wordt gedaan, ik moet nog a...
Voorbereiding Reacties: 8 23-2-2011 8:35:41

Nele
ouders als 'getuigen'?
hey allemaal, even een vraagje, mijn vriend heeft geen broers en zussen, noch een hechte vriend die hij zou willen vragen als getuigen. Ikzelf heb 2 beste vriendinnen en 2 zussen, waar ik niet echt tussen zou willen kiezen. Nu hadden we het idee om g...
Ideeën Reacties: 6 22-2-2011 22:50:41

Kim
Beetje spijt van schoenen ..
Enkele weken geleden ben ik samen met mijn mama bij Van Loock geweest voor mijn schoenen met het idee van "als ik het daar niet vind dan vind ik het nergens". Eerlijk gezegd viel 't aanbod mij redelijk tegen. De echte bruidsschoenen van Luca Renzi vo...
Kledij - Accessoires Reacties: 20 22-2-2011 22:33:35

Nathalie
Verkoop onderrok
Dag dames,   Ik verkoop mijn onderrok van Linea Raffaelli maat 40. Slecht 1 keer gedragen. Nieuwprijs was 120 eur. Iemand interesse? Elk bod is bespreekbaar.   Nathalie  
Kledij - Accessoires Reacties: 0 22-2-2011 22:03:26

Stefanie
Suitekledij mannen
Dag bruidjes   Met geen 130 dagen meer op de teller zijn we blijkbaar al schromelijk te laat om suitekledij vast te leggen voor de mannen? Blijkbaar is het best om 3mnd op voorhand te reserveren? Nu mijn vraagje: kunnen jullie mij adresjes geven...
Kledij - Suite Reacties: 6 22-2-2011 22:03:13

Lilabluestar
Traiteur/catering Midden-Limburg
We hebben een zaal in Diepenbeek gereserveerd voor ons avondfeest. We willen onze gasten wat deftige maar niet te prijzige hapjes geven. We zijn op zoek naar een traiteur die voor 'moderne hapjes' kan zorgen (geen bitterballen of asperge in hesp) maa...
Voorbereiding Reacties: 5 22-2-2011 21:58:39

Lilabluestar
Goeie DJ in Midden-Limburg
Wij zijn op zoek naar een degelijke DJ om ons avondfeest wat leven in de blazen. We zullen zo'n 180 personen uitnodigen van alle leeftijden, maar voornamelijk jonge mensen. Wat betreft muziekkeuze doen we lekker moeilijk: mijn aanstaande is van de ma...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 22-2-2011 21:54:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...