Nu Online
Momenteel zijn er 108 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Karin
Vervoer oldtimer
Hoi,   Ik trouw op 1 juli 2011 en heb een aanbod gekregen om met een oldtimer naar het gemeentehuis te rijden, een mustang. Eventueel om ermee op de foto te staan. De prijs was 200 euro, is dat te veel of goedkoop?  De bezine inbegrepen,...
Ideeën Reacties: 7 23-2-2011 23:20:13

Koen
Lokatie voor ceremonie regio Aalst
Hallo iedereen,   in de zomer van 2012 geven mijn vriend en ik elkaar het JA-woord. De feestzaal is ondertussen geregeld, maar we zoeken nog een lokatie waar we een vrijzinnige ceremonie kunnen geven. Graag zouden we dit buiten doen, maar indien...
Locaties - Viering Reacties: 3 23-2-2011 23:14:23

davina
gelisch, shellac nagels
hey, heeft iemand ervaring met gelisch of shellac nagels? vroeger had ik gewone gelnagels ik vond dit heel onnatuurlijk aanvoelen en heb dus nu mijn gewone nagels maar op mijn trouwdag had ik graag toch iets speciaals gehad vooral omdat mijn nagels...
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 23-2-2011 23:08:53

lies
rozenblaadjes
Hoi hoi,   Met nog 50 dagen op de tellen gaat het stilletjes aan meer en meer over details. Gisteren kwam het er plots op wat onze kindjes zouden meenemen of doen tijdens de misviering... ah voila rozenblaadjes... gekozen.   Nu is de...
Ceremonie Reacties: 7 23-2-2011 22:06:25

Chantal
Zelf tekeningen maken, maar professioneel laten afwerken - Wie?
Hoi Bruidjes   Ik heb besloten om een oude hobby terug op te pikken: tekenen! Ik teken heel graag, maar omdat het al een tijdje geleden is heb ik mij ingeschreven op een cursus blended learning Tekenen: voornamelijk zelfstudie, maar met huiswe...
Uitnodigingen Reacties: 3 23-2-2011 21:56:09

Elien
Bedankingscadeau gasten wanneer afgeven
Hallo,   Wij dachten als bedankingscadeau voor de gasten een witte tas te geven met onze namen opgeschreven en met snoepjes binnenin. (We zouden 1 tas per koppel voorzien.)   Wanneer geven we deze het beste af.   We dachten het als vol...
Voorbereiding Reacties: 10 23-2-2011 21:49:35

davina
ringen, gemeentehuis??
   hey, wij trouwen enkel voor het gemeentehuis, ik vroeg me af wie de ringen dan moet geven, mag dat ons dochtertje zijn die ze ons aangeeft of is het de bedoeling dat mijn toekomstigen ze bijhoud??   groetjes
Ceremonie Reacties: 7 23-2-2011 21:43:09

nele
traiteur oost-vlaanderen
Hello,   Heeft er iemand ervaring met volgende traiteurs: Artcatering (Xavier Wynendaele), leconte, uitzendgastronomie, lybaertcatering   Alvast bedankt. Grts, Nele
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 23-2-2011 21:42:52

Sarah
Niemand lijkt intresse te tonen...
Dag Bruidjes   Ik weet niet wat ik ervan moet denken maar niemand lijkt intresse te tonen in onze trouw.   Toen ik vroeger iemand kende die ging trouwen, bestookte ik die altijd met vragen over de voorbereiding en al wat er bij komt. B...
Voorbereiding Reacties: 23 23-2-2011 20:55:09

Sofie
hoe naar het toilet gaan met grote jurk?
Hallo allemaal,   Ik heb een vraagje.. ik trouw in augustus en ik heb mijn kleed al. het is een echt prinsessenkleed. dus met grote onderrok en brede lange rok... Nu vroeg ik me echter af, hoe moet ik hier in hemelsnaam mee naar het toil...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 23-2-2011 20:53:57

An
Niet mis!
Jongens toch, wat hou ik van mijn volgende stap: nadenken over de viering.  Het maakt me echt vrolijk en blij als ik met 'de mis' kan bezig zijn!  Nu, we zijn geen kerkgangers maar (vooral) na de geboorte (en overlijden) van onze sterr...
Voorbereiding Reacties: 2 23-2-2011 20:50:53

Elke
Op zalenjacht geweest!!
Vandaag zijn we gaan kijken in San Marco Village...het was gewoon super!! Zo knap! Zijn daar heel goed ontvangen, hebben een rondleiding gekregen enzo en achteraf een tasje koffie waarbij we dan onze vragen konden stellen en onze ideeën konden m...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 23-2-2011 20:03:43

kim
Trouwring idee
Hoi hoi..   Men vriend en ik zitten met een ideetje in ons hoofd.. maar weten niet goed hoe dat gaat overkomen..   Wij hebben elk een ring met onze naam in + de datum waarop we een koppeltje werden :-) . Wij dragen deze altijd (behalve...
Ideeën Reacties: 20 23-2-2011 19:59:08

Celesta
Kostprijs huwelijkscontract?
Hoi allemaal,   Ik wou eens informeren of er onder jullie koppels zijn die een huwelijkscontract hebben genomen en wat je daarvoor zo ongeveer moet betalen bij de notaris.   Groetjes, Celesta
Juridisch Reacties: 16 23-2-2011 18:26:24

Charlotte
'Schieting'
Halloooo ,   Wij zouden graag een goeie ouwerwetse schieting houden voor ons huwelijk . Mag dit eigenlijk nog? Zo ja, moet je hiervoor iets aanvragen bij de gemeente of de brandweer?   Alle tips zijn welkom!
Voorbereiding Reacties: 6 23-2-2011 17:20:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...